Eyni operaya 13 min dəfə baxan adam! - İlk sözləri...



 20:02 13.03.2023     914

Broadway-də ən uzun sürən şouda 13.981 dəfə açılan pərdələr tezliklə sonuncu dəfə enəcək. Alan Lampel bu şouların təxminən 13.000-də orada idi.

Lampel əvvəldən eyni işi, eyni yerdə, eyni şou üçün görür. O, Majestic Teatrda orkestrin arxasındakı masasında oturur, heç kimin diqqət etmədiyi ən mühüm rolu oynayır.

Ghost-dan əvvəlki ən uzun işi 35 həftə idi. İndi işinin 35-ci ilində deyir ki, “Mən bu verilişə dünyada hamıdan çox baxmışam”.

Həqiqətən də, bütün digər musiqililəri lisey şoularına çevirən, 20 milyon bilet satan və 1,3 milyard dollar qazanan 'Ghost'un uğurlu illərində onun qədər uzun müddət heç kim onu ​​görməmişdir. Eyni şəxs bütün şou boyu işıqları yandırıb söndürdü. Və bu tamaşanın uğurunda səhnə arxasında çalışan işıq işçisinin də ən azı səhnədə tamaşaçıları salamlayanlar qədər payı var.

Lampel şounun 26 yanvar 1988-ci ildə premyerası olanda orada idi və 16 aprel 2023-cü ildə final şousu üçün orada olacaq. Broadway-də bu qədər uzun müddət davam edən heç bir şey olmamışdı. Bunu heç kim təsəvvür edə bilməzdi.

Bütün karyerası boyunca Lampelin çox sevdiyi iş yoldaşları və bəyənmədiyi müdirləri olub. Texnologiya inkişaf etdikcə onların məsuliyyətləri də artıb. Amma onun işi özünəməxsus bir mövqedədir, çünki Lampel bu illər ərzində həftədə altı gün işləyirdi və o, 13.000-ci şoudan birincisi kimi eyni məmnuniyyəti aldığını deyir.

O, 'Ghost'un necə görünməli olduğunu hamıdan yaxşı bilir və bu görünüşə nail olmaq üçün dəfələrlə çalışıb. Digər tərəfdən, o, darıxdırıcı deyil, məmnuniyyət verici hesab edir. Səbəb odur ki, bu mürəkkəblikdə bir işin uğurlu olması üçün çalışan yüzlərlə insan bilir ki, onların hər biri öz üzərinə məsuliyyət götürməlidir. Lampel bunu “hamımız bir iş görürük” deməklə izah edir.

Teatrdakı digərlərinin cənab Lampele diqqət yetirmək üçün heç bir əsası yoxdur. Amma 'Ghost'u ən yaxşı anlayanlar onun töhfəsini ən çox qiymətləndirənlərdir.

Verilişin bəstəkarı Endryu Lloyd Uebber deyir: “Ghost Alan Lampelin işi sayəsində 35 il Broadway-də parlayır”.

Ömrünün yarısını Lloyd Uebberin müziklində keçirən Lampel Broadway-ə yaxın böyüyüb. Onun babası 1942-ci ildə Lampelin indi işlədiyi səhnədə çıxış etmiş, anası isə "Playbill" teatr jurnalında çalışmışdı. Bunlara məruz qalması ilə Lampel teatrlarda çox vaxt keçirdi. Amma həqiqətən çox...

Yenə də onun istədiyi aparıcı olmadı. Arzusu teatrın qaranlığında gizlənib başqalarına işıq saçmaq idi. O, bu sənəti Brodveydən kənar bir teatrda öyrəndi və bəzi şoular, o cümlədən "Ghost" üçün dəstlər quran işıqlandırma mağazasında işlədi. Yüksək texnologiyalı "Operanın Phantomu" üçün işıqlandırma rəssamı axtararkən, bundan yaxşı uyğunluq yox idi. O, şounun ikonik çilçıraqı üçün əlaqə yaratdı. Brodveydə işıq operatoru olan Ceyms Qardner deyir: "O, hələ qapıdan keçməmişdən əvvəl hər şeyin necə işlədiyini bilirdi. Onun demək olar ki, hər bir hissəsinə elektrik qoşdu."

Bu, Lampelin qəbul etdiyi son iş idi. ABŞ Əmək Statistikası Departamentinin məlumatına görə, yaşı 55-dən yuxarı olan işçilərin 30 faizindən az hissəsi eyni şirkətdə 20 ildən çox çalışıb. Lakin bu 30 faizdə neçə nəfərin Lampel qədər eyni yerdə və eyni işdə çalışdığı bəlli deyil. Səbəblərdən biri teatr işçilərinin darıxmamaq üçün tamaşadan tamaşaya keçməsidir. Digəri isə nümayişlərin bitməsidir. Bu tamaşa bitməyib. Lampel tətilə getdi, ölkəni gəzdi və xəstəlik məzuniyyəti aldı, lakin iş həyatının demək olar ki, hamısını Majestic Teatrın arxasında keçirdi.

O, verilişi ilk dəfə görəndə ağladı. Sonra yenidən baxdı. Sonra bir daha. Sonra bir daha.

Lampel deyir: "35 ildir eyni şeyə baxmaq çətindir. Amma mən bu şounu əvvəldən bəyənmişəm".

Təbii ki, hər şey daha pis ola bilərdi. 'Ghost' spotlighterin zirzəmidə olmaq əvəzinə tamaşaçılar arasında oturduğu yerdən səhnəyə baxaraq işləyə biləcəyi ilk şoulardan biridir. Lampel bunu belə ifadə edir: "35 il zirzəmidə qalmaq çətin olardı. Ən azından verilişə baxa bilərəm".

Lakin Lampel sadəcə bir tamaşaçı deyil, onun "Ghost" işıq istehsalçısı kimi gündəlik işi şounun işıq dizaynını idarə etməkdir. Onun qeyri-rəsmi işi duman yaratmaqdır. Onun üçün gecənin ən gərgin hissəsi, eyni zamanda sevgi hekayəsində ən çox sevdiyi anlar səhnəni yorğan-döşəklə örtüb yeraltı göl təəssüratı yaratdığı və Kabusun Kristinanı qayıqla aşağıda öz sığınacağına apardığı anlardır. opera evi. Onlar mahnı oxuyarkən Lampel dumanın vaxtında görünməsini təmin edir.

Aysun / Demedia.az