Mercedes Teslanı necə məğlub etdi?



 20:33 17.03.2023     565

Mark 2014-cü ildən Tesla-nın sahibidir. Bununla belə, İlon Maskın elektrik avtomobil şirkətinə 10 illik bağlılığından sonra o, sadiqliyini itirməyə başladı.

2022-ci ildə Musk təchizat xərclərini və sürücüyə yardım sistemindəki yeniləmələri əsas gətirərək Tesla-nın dörd modelinin qiymətini qaldırdı. Mark yeni Model Y-ni ilin sonunda endirimlə 65 990 dollara yox, 58 490 dollara ala bildiyi zaman kifayət qədər gəlirli alış etdiyini düşünürdü. Bununla belə, yanvarın 13-də Markın yeni avtomobilini almasından iki həftə sonra Tesla Model Y-nin qiymətini 13 000 dollar endirimlə 52 990 dollara endirəcəyini açıqladı.

Qiymət endirimindəki dəyişikliklər Tesla sahibləri üçün şok dalğası yaradıb. Onların yeni Tesla-nın dəyəri bir gecədə 20 faiz azaldı. Federal araşdırmalar və nəzarət halları arasında Muskın "istehsal cəhənnəmi"nə düşmüş Tesla pərəstişkarları üçün bu, indi son damladır.

Tesla son 20 ilini gözləntilərə qarşı çıxmaq və avtomobil sənayesini qızışdırmaq üçün sərf etdi, lakin 2023-cü ildə bir vaxtlar inqilab edən şirkət ehtiyatsızlıq etdi: pərəstişkarlarını özünə qarşı çevirdi. Tipik olaraq Tesla-nın səhmdarı olan Mark kimi sadiqlər arasındakı qarışıqlıq, markaya həddən artıq sadiq olan həvəskarların şikayətlərindən daha çox şeydir. Bu, uzun müddət futuristik avtomobil istehsalçısı kimi əfsanəvi reputasiyaya malik olan şirkətin öz üstünlüyünü itirməsinə işarədir.

Tesla gənc və döyüşkən sənaye pozucusundan əvvəllər daim haqqında danışdığı avtomobil istehsalçılarına bənzəyən bir şirkətə çevrilməyə başladı. Daha əvvəl “Dəmir adam” filmlərində çəkilən və bizi Marsa aparacağına söz verən şirkətin çılğın lideri də daha “insan” görünməyə başladı.

Tesla real rəqabəti olmayan əlverişli iqtisadi mühitdə doğulub. İndi elektrik avtomobil bazarı hər kəsin oynadığı oyun meydançasına çevrilib. Musk isə dünyanın ən tanınmış brendlərindən bəziləri ilə müharibəyə getməyin nə qədər çətin ola biləcəyini öyrənmək üzrədir.

Texnologiya Teslanın bazara çıxdığı 2003-cü ildən bəri fərqləndirici xüsusiyyət olub. Şirkət benzinlə işləyən avtomobillə rəqabət aparan ilk akkumulyatoru və Supercharger şəbəkəsi ilə ilk geniş yayılmış doldurma infrastrukturunu təqdim edərək, elektrik avtomobil inqilabının önündə olub. O, həmçinin simsiz proqram təminatı yeniləmələri, avtomobildə nəhəng sensor ekran və avtomobilə açarsız giriş kimi bir çox yeniliklərə öncülük etdi. Bununla belə, Teslanın futuristik şücaəti köhnə avtomobil şirkətlərinin sahib olduğu texnologiyanı qabaqladıqdan sonra zəifləməyə başladı.

GM, Ford və Hyundai kimi şirkətlər tərəfindən istehsal edilən "orta" elektrik avtomobilləri indi Tesla ilə rəqabət aparacaq çeşidə malikdir. iPad kimi sensor ekran indi yeni qadcetlərdə standart halına gəldi. Digər avtomobil şirkətləri proqram təminatı baxımından Tesla'ya yetişir, performans və sərbəst hərəkət kimi Tesla ilə mübarizə aparacaq xüsusiyyətlər üçün istehsal edilən batareyalara milyardlarla dollar sərmayə qoyulur. Ancaq ən təəccüblü və indi adi nümunə Teslanın özünü idarə edən texnologiyası ilə dünyadakı mövqeyi idi.

Mercedes 'öz sahəsində' Teslanı ötdü!
Keçən il sürücülük texnologiyasına üstünlük verməsə, şirkətinin dəyərsiz olacağını deyən Musk, illərdir tam özü idarə edən avtomobillər vəd edir. Tesla sürətlə 2-ci səviyyəli səssiz idarəetmə sistemini inkişaf etdirdi ki, bu da sürücülərin sükan çarxına toxunmamasını, lakin yenə də yola diqqət yetirməsini tələb edir. Lakin GM və Ford kimi rəqiblər artıq oxşar pulsuz gəzinti rejimini təqdim ediblər və onlar federal araşdırmalara müdaxilə etmədən bunu bacarıblar. Bəlkə də Maskın avtomatlaşdırma ambisiyalarının tabutundakı son mismar; Bu, Mercedes-Benz-in ABŞ-da ictimai yollarda 3-cü Səviyyə sürücülük avtomatlaşdırılması üzrə ilk sertifikatı idi, bu sistem yalnız ağır şəraitdə insan müdaxiləsini tələb etmək üçün hazırlanmışdır.

Başqa bir uğursuzluq Mercedes-in 3-cü səviyyəli muxtariyyətdə Teslanı geridə qoymasından qısa müddət sonra baş verdi: Tesla özünün Tam Özünü Sürmə (FSD) proqramının ən son versiyasının qəza riskini artırdığına görə 362.000-dən çox avtomobili geri çağırdı.

Avtomobil şirkətləri, kasetli radio sistemləri və ABS günlərindən ən qabaqcıl texnologiyaya yetişmək üçün bir-biri ilə rəqabət aparırlar. Digər tərəfdən, Tesla barı o qədər yüksək qoydu ki, rəqiblərinin yetişməsi çox vaxt aparacaqdı, lakin indi avtomobil sənayesinin dinozavrları yeni nəsil həmyaşıdlarını ötürməyə başlayır.

Aysun / Demedia.az