Yeni qayda: Marketlər arasında məsafə olacaq...



 18:00 06.04.2023     555

Türkiyədə marketlərarası yeni “məsafə” qaydası gətirilir.

Demedia.az xəbər verir ki, bəs bu qaydanın məqsədi nədir? Mövzu ilə bağlı açıqlama verən İstehlakçı Konfederasiyasının sədri Aydın Ağaoğlu bu ifadələrdən istifadə edib:

“Rəqabət Şurasının etmək istədiyi tənzimləmə müəyyən məhəllədə və ya küçədə eyni kapitala bağlı zəncir bazarlarının bir-birinə yaxın filiallarını açmaqla həmin bölgədə bazar hökmranlığının yaranmasının qarşısını almaqdır.

Bununla belə, 2022-ci ilin oktyabr ayının sonunda endirim bazarları olaraq tanıdığımız zəncir bazarlarının bir-biri ilə ünsiyyət quraraq ortaq satış siyasətləri və qiymətləri həyata keçirdikləri görüldü.

Eyni küçədə bir-biri ilə rəqabət aparan bazarların yan-yana və ya 50-100 metr məsafədə və ya qarşılıqlı olaraq açıldığı görünür. Bu vəziyyət istehlakçının əsas ərzaq və ehtiyac malları üzərində qiymət araşdırması apararkən bazarlarda gördükləri qiymətlərlə kifayətlənməsinə səbəb olur.

Yəni, endirim bazarına daxil olan istehlakçı tərəvəz, meyvə və ya tualet kağızının qiymətinin artdığını görəndə dərhal yaxınlıqdakı digər endirim bazarına daxil olur və qiymətləri müqayisə edir.

Orada istədiyi münasib qiyməti görə bilməyəndə başqasına gedir. Lakin bunlar bir-birinə çox yaxın olduğundan istehlakçı burada müəyyən etdiyi qiymətlərlə kifayətlənir. İstədiyi ucuzluğu əldə edə bilmir.

Reqlament eyni rayon və ya məhəllədə bir-birinə çox yaxın olan mağazaların açılmasını da məhdudlaşdırmalıdır.

Qiymət araşdırması etmək istəyən istehlakçılar bir-birinə yaxın bazarlara gedərək qiyməti müqayisə edirlər. Yaxınlıqdakı marketlərə gedəndə əlavə araşdırma aparmağa ehtiyac duymur.

Marketlər arasında məsafə olsaydı, bəlkə də başqa satış nöqtələrindən qiymətləri araşdırardılar, amma buna ehtiyac hiss etmirlər.

Sanki xırda tacirlər artıq yoxdur. Burada Rəqabət Şurasının tövsiyəsi ondan ibarətdir ki, eyni zəncir bazarı eyni məhəllədə bir-birinə çox yaxın mağazalar açsın və bununla da rəqabət mühiti aradan qalxsın.

Yəni burada bazar var. Yan küçədə də eyni market var. Qarşıda da oxşar mağazalar şəbəkəsi var. Beləliklə, istehlakçı qiymətləri müqayisə edə biləcək rəqabət mühiti tapa bilmir.

Bu kriteriyalar hələ müəyyən edilməyib. Mənim proqnozum odur ki, ən azı 1 kilometr məsafədədir. Bu fikirdəyəm ki, müxtəlif mağazalar şəbəkəsi bir-birinə çox yaxın açılmamalıdır. Bunun səbəbi Rəqabət Şurasının 2022-ci ilin oktyabr ayının sonunda birgə hərəkət etdiklərinə dair verdiyi qərardır.

-Pərakəndə satıcılar endirimlə satılacaq məhsulun bazarda tapılmamasından şikayətlənirlər. Rəqabət Şurası bildirib ki, endirim elan edilən məhsul mağazada olmalıdır. İstehlakçı endirimli məhsulu tapa bilmədikdə nə etməlidir?

Bu, aldadıcı reklam və reklamlara görə istehlakçının reklam lövhəsinə şikayət etməsini tələb edən bir hadisədir. İstehlakçılar şikayətlərini internet üzərindən reklam lövhəsinə bildirə bilərlər”.

Aysun / Demedia.az