8 ay ailəsindən gizlətdi: "Təyyarəni qadın idarə edirmiş..."



 21:03 10.04.2023     673

Cangül Cadan (33) ibtidai, orta və lisey təhsilimi Antakyada tamamladı. Daha sonra Ankara Universitetinin turizm bələdçiliyi fakültəsini bitirib. Məzun olduqdan dərhal sonra Antakyaya qayıdıb və 5 il tarixi bir otelin ön ofisində işləyib. Sonda o, başqa bir yola getməyə qərar verdi.

Köhnə rəfiqəsinin stüardessa olması Cangülün beynini həmişə məşğul edirdi. Beynində "Mən də bu peşəyə addım atmalıyam? Aviasiyanı sevəcəmmi? Gecə-gündüz işləməyə, davamlı səyahət etməyə alışa biləcəyəmmi?" Belə suallar olsa da, bütün bu sualların onun üçün qərəz olduğunu düşünməyə başladı və bu suallara cavab verməyi ancaq təcrübə ilə əldə etmək qərarına gəldi. O, özünü bu sahədə bacarıqlı hesab edir və müxtəlif dilləri və mədəniyyətləri sevirdi. Bütün bunları düşünərkən bir az cəsarətlə Türkiyənin ən yaxşı şirkətlərindən birinə müraciət etdi və kabin heyəti imtahanlarını və müsahibələrini uğurla başa vurdu. Onun hekayəsi yeni bir macəra və xatirələr toplamaq üçün İstanbula bir tərəfli təyyarə bileti alaraq gəldiyi zaman başladı.

Səbəb olaraq pilot və aviasiya sevgisi və özünü hər zaman bir addım irəli aparmaq həvəsi olduğunu dilə gətirən Cangül Cadan ilk olaraq təyyarədə fürsət düşən kimi eyni komandada birlikdə uçduğu pilotların işini müşahidə etdi. və bu, onun böyük marağına səbəb oldu. O vaxtlar onun üçün sadəcə maraq olan bu ehtirasın necə cəsarət edəcəyini, necə başlayacağını bilməyən Cangül yalnız bir az ah, bir az paxıllıq və bir az da ehtirasla onları uzaqdan seyr edirdi. Ancaq bir gün, pandemiyadan bir az əvvəl o, xaricə qısa bir səfər və tətil üçün Kritə getdi. Xanya sahilində oturub dənizə baxaraq qəhvəsini içən Cangül Cadanın beynində fikirlər uçuşmağa başlayıb. O, pilot olmaq istəyirdi, amma bu qədər intensivliklə bunu necə edəcəyini bilmirdi. Bir müddət sonra pandemiyanın başlaması ilə uçuş intensivliyi azaldı və o, pilot təlimi keçməyə qərar verdi.

Pandemiyanın ən qaranlıq dövründə pilot olmağa qərar verdiyini ifadə edən Cangül, “Bu dövrü fürsətə çevirib pilot təhsili almalıydım. Bu fikri əvvəlcə ətrafımdakı dostlarıma dedim, eşidəndə gülərək dedilər ki, çılğın cəsarətim var. Amma həqiqətən belə oldu. Bəlkə də pandemiyanın mənə verdiyi ən böyük fayda nəfəs almaq, yol ayrıcları haqqında düşünmək və radikal qərarlar qəbul etmək idi. 5 il turizm sektorunda, sonra isə kabin briqadasını bitirdim. Qəribədir ki, beşinci ildə həyatımda həmişə dəyişiklik küləyi var. Mən bunu mənə səs verən dəyişiklik pəriləri adlandırıram."

Pandemiya səbəbindən kabin heyətində uçuşlar xeyli azalmışdı və təhsil almaq, yəni pilot təlimi keçmək üçün doğru zaman idi. Cangül Cadan, "Musanın əsası ilə coşmuş dənizi yarıya böldüyünü və mənə yol açdığını hiss etdim" deyən Cangül Cadan, "Kabin heyətindən ayrıla bilmədiyim üçün bu işə çox ehtiyacım var idi, amma eyni zamanda pilot olmaq fikrim yuxuma girmişdi. Qərara gəldim ki, onların hər ikisinin öhdəsindən gələ biləcəyəm və bütün qənaətimi pilot təliminə sərf etdim”.

“Ailəmdəki hər kəs, xüsusən də anam, stüardessa olmaq üçün köçmək fikrimi bəyənmədi. İndi pilot olmağa qərar verdiyimi desəm, 'Mane olurmu?' İlk 6 ayda yaxın dostlarıma və ailəmə deməməyə qərar verdim. Dərslərin çətin olduğunu eşitmişdim, qərara gəldim ki, özümü sınayım və ailəmə deyim. Əslində, 8 aydan sonra özəl pilot sertifikatı olan PPL-i alanda və bu işə uyğun olduğum səlahiyyətli orqanlar tərəfindən təsdiqlənəndə vəziyyəti ailəmə və yaxın dostlarıma danışdım. Əminəm ki, hazırda mənimlə fəxr edirlər”.

Pilot olmaq üçün ilk növbədə sağlamlıq tarixçəsinin olması lazım olduğunu ifadə edən Cangül, “İlk növbədə ildə bir dəfə 1-ci sinif adlı tam check-up kimi müayinələrdən keçirik və Bunun sonunda həkimlər heyəti pilot ola bilməyəcəyimizi təsdiqləyir. Bundan əlavə, pilot təlimi keçmək istəyən şəxs əvvəllər psixoaktiv maddələr və bəzi stress dərmanları qəbul etməməlidir. Bundan əlavə, aviasiya peşəsində ingilis dilini bilmək çox vacibdir. Bundan əlavə, ciddi təhsil tempi tələb olunur”.

Aysun / Demedia.az