Ucuz aviabilet üçün qısa yollar varmı?



 20:33 01.05.2023     623

Ucuz aviabilet tapmaq və almaq bəzən pişik-siçan oyununa çevrilə bilər.

Bəzən oturacaqların qiyməti bir neçə dəqiqə ərzində arta bilər ki, biz daha sərfəli uçuş bileti tapdığımıza sevinə bilək. Yəni bu, sadəcə tələb və təkliflə bağlıdır, yoxsa bunun arxasında başqa nəsə var?

Aviaşirkətlər qiymət strategiyasının arxasında gizlənən sirri açmırlar. Beləliklə, "inkoqnito" rejimində uçuşları axtarmaq, yalnız həftənin müəyyən günlərində bron etmək və ya almaq üçün Mac əvəzinə PC istifadə etmək kimi (mövhumatla rəqabət aparan) uçuş biletlərinin mifləri və bronlaşdırma üsulları ilə qarşılaşırıq. biletlər.

Going səyahət ortaq proqramının yaradıcısı Scott Keyes dedi: “Mən insanları hava yolları haqqında sui-qəsd nəzəriyyələrinə inanmaqda günahlandırmıram. Amma sizin davranışınız aviabilet qiymətlərinin dəyişməsinin səbəbi deyil”.

Bəs bu nədir? The Washington Post-dan Natalie B. Compton ilə danışan sənaye mütəxəssisləri qiymət dalğalanmalarının düşündüyümüz qədər qəribə olmadığını və bu miflər haqqında həqiqəti söylədiklərini söyləyirlər. Budur miflər və faktlar...

Bəli, bilet saytları davranışınızı izləyir. Aviaşirkət analitiki və sənaye xəbər saytının redaktoru Seth Miller deyir ki, Veqasa uçuş axtardıqdan 72 saat sonra o, "Hey, hələ də Las Veqasa getməklə maraqlanırsan?" Amma yenə də Miller bu məlumatı sizin aviabiletinizi manipulyasiya etmək üçün istifadə etdiklərini düşünmür.

"Qiymətlərin dəyişməsi ilə qarşılaşdıqda, müştərilərimizin dəyişikliyi öz fərdi hərəkətləri ilə əlaqələndirəcəklərini başa düşmək olar, lakin məsələ bu deyil", - Havay Hava Yollarının sözçüsü Alex Da Silva bildirib. Da Silva deyir ki, mövcud oturacaqların qiymətləri tez-tez satıldıqca, gediş tarixi yaxınlaşdıqca və ya rəqiblərin qiymət dəyişikliklərinə cavab olaraq qalxır.

Ekspertlərin fikrincə, aviabiletlərin qiyməti o qədər də sadə deyil və son dərəcə dəyişkəndir. Real vaxt və tarixi rezervasiya məlumatlarını qiymətləndirmək üçün dinamik qiymət alqoritmlərindən istifadə edilir və tariflər müvafiq olaraq tənzimlənir. Skyscanner bron saytının səyahət tendensiyaları üzrə mütəxəssisi Laura Lindsay deyir ki, tələb, məsafə, marşrutunuz və kabin sinfi bütün bu dəyişikliklərə təsir edə bilər.

O, həmçinin bildirir ki, Skyscanner sərnişinlərə göstərdiyi qiymətləri müəyyən etmək üçün kukilərdən istifadə etmir, ona görə də eyni reysi neçə dəfə axtarsanız da, siz həmişə həmin vaxt mövcud olan ən yaxşı qiyməti görəcəksiniz.

Google Flights məhsul meneceri James Byers də bildirir ki, sayt uçuş qiymətlərinə qərar vermir. Başqa sözlə, baxış tarixçəniz, cihazınız və ya şəxsi axtarışlarınız qiymətlərə təsir etmir. Byers, Google Uçuş sistemlərinin hər gün çox sayda mümkün bilet kombinasiyasını hesabladığını və müxtəlif məlumat təminatçılarının bilet qiymətlərinin davamlı olaraq 'ikincidən ikinciyə' dəyişdiyini bildirir.Mövzu ilə bağlı aşağıdakı təfərrüatları verir:

“Los-Anceles və London arasında səyahət üçün, birləşdirən uçuşlar və bron saytlarından fərqli qiymətlər kimi dəyişənləri nəzərə aldığınız zaman bir çox kombinasiya var. Buna görə də səhifəni yenilədiyiniz və ya bir cihazdan digərinə keçdiyiniz zaman qiymətlər dəyişə bilər”.

Səyahət texnologiyası startapı RatePunk-ın sözçüsü Aiste Matuleviciute deyir ki, uçuş sifariş saytlarının sizin IP ünvanınıza girişi var, lakin bu, qiymətlərlə oynamaq deyil. Məkanınız haqqında məlumatların toplanması aviaşirkətlərə və rezervasiya saytlarına (istifadə etdiyiniz valyuta və dil kimi) sizə daha uyğun axtarış nəticələri verməyə imkan verir. Gizli rejimdə qiymət fərqlərinin təsadüf olduğunu vurğulayan Keyes, “Bir zəngdən digərinə qiymət sıçrayışını görmək, fəaliyyətinizə görə qiymətlərin dəyişməsi demək deyil. "Bununla bağlı heç bir sübut yoxdur."

Görürsən ki, uçuşda çoxlu boş yerlər var; niyə eyni qiymətə iki oturacaq ala bilmirsən?

Çünki aviaşirkətlər təyyarədəki hər yeri, hətta eyni kateqoriyadakı (ekonom, biznes kimi) oturacaqları eyni qiymətə satmırlar. Əvəzində yerlər 'ödəniş kateqoriyalarına' bölünür.

"Çox vaxt ən ucuz bileti olan klasterdə sonuncu bilet satılır" dedi Keyes. Buna görə də, 'yeni ən ucuz bilet' daha yüksək tarifə yerləşdirilə bilər.

“Çoxluq hissi” yaratmaq müştərilərin məhsulu çox gec olmadan almasına səbəb ola bilər və buna görə də tez-tez istifadə olunan marketinq vasitəsidir. Lakin bu tədarük göstəriciləri çox güman ki, düzəldilməyib.

Aysun / Demedia.az