Titanikin qəzaya uğramasının bütün təfərrüatları üzə çıxdı



 20:32 18.05.2023     705

Dərin dəniz mütəxəssisləri Atlantik okeanının dibində, səthdən 3,8 kilometr aşağıda qazılan qalıqları aşkar edən Titanik gəmisinin heyrətamiz detallı 3D modelini yaradıb və onun 3D rəqəmsal modelini yaradıblar.

Titanik qəzası dənizçilik tarixində baş vermiş ən məşhur və uğursuz gəmi qəzalarından biridir. Buna görə də qəzanın qalıqları üstündən düz 111 il keçməsinə baxmayaraq hələ də marağı oyatmağı bacarır. Bu ictimai maraq və maraq həm də 1985-ci il sentyabrın 1-də Robert Dune Ballardın qəzanı kəşf etməsindən sonra gəmi qəzasına çoxsaylı ekspedisiyaların başlanmasına səbəb oldu.

Britaniyanın White Star Line şirkətinə məxsus olan və idarə etdiyi lüks okean layneri 1912-ci il aprelin 15-də səhər saatlarında Atlantik okeanında aysberqlə toqquşduqdan sonra faciəvi şəkildə batdı. Bu dəhşətli qəza nəticəsində təyyarədə olan 2224 nəfərdən təxminən 1517-si həyatını itirib.

Ən xırda detallarına qədər skan edildikdən sonra sənədli film çəkiləcək.

Bütün bu cəhdlərə baxmayaraq, 1912-ci il aprelin 15-də səhər saatlarında 1500-dən çox sərnişin və ekipajın həyatına son qoyan Titanik gəmisinin batması ilə bağlı bir çox sual və qeyri-müəyyənliklər qalmaqdadır. Məşhur gəminin bu misilsiz görüntülərini dərin dəniz mütəxəssisi Magellan Ltd şirkəti hazırlayıb. Bu mübarizə haqqında sənədli film Atlantic Productions tərəfindən hazırlanacaq.

BBC-nin xəbərinə görə, bu model uzaqdan idarə olunan gəmilər tərəfindən çəkilmiş 700 min fotoşəkildən ibarətdir. Mühəndislər qrupu 200 saat robot-kəşfiyyatçılara bələdçilik edərək, okeanın 3800 metr dərinliyində uzanan nəhəng gəmini ən xırda təfərrüatlarına qədər o yan-bu yana skan edib.

Bu işin nəticəsi, Titanikin getdikcə qaranlıq sulara enərkən gəmidən sürüklənən nəhəng bir zibil sahəsi ilə əhatə olunmuş və ayrılmış iki yarısının heyranedici təsviri idi. Bu 3D renderdə bütün səhnə çılpaqdır, sanki okeanın dibində Titanikin məzarını bürüyən qaranlıq sehrli şəkildə yox olub, sanki sular tamamilə çəkilib.

Bu iddialı kəşfi planlaşdırmaq vəzifəsi daşıyan Magellan işçisi Gerhard Seiffert dedi:

"Qırıntının dərinliyi, təxminən 4000 metr, özlüyündə bir problemdir. Və sonra suyun dibində axınlar var. Qəzaya zərər verməmək üçün bizə heç bir şeyə toxunmaq icazəsi verilmədi. Başqa bir çətinlik də o idi ki, bizdə idi. hər kvadrat santimetrin xəritəsini çəkmək. Hətta heç maraqlı olmayan hissələr də. dağıntı sahəsindəki palçıq. Amma bunlarla bütün maraqlı hissələr arasındakı boşluğu doldurursan".

Aysun / Demedia.az