Bu kosmik qəribəlik nədir? - Araşdırma

22:05 01.06.2023     693

Astronomlar, doğulduğu qalaktikadan saatda təxminən 6,5 milyon kilometr sürətlə uzaqlaşan superkütləli qara dəlik tapdıqlarını bildirsələr də, bu, böyük həyəcan yaradır.

Keçən ay The Astrophysical Journal Letters jurnalında dərc olunan məqalədə Hubble Kosmik Teleskopu tərəfindən müşahidə edilən çılğın ssenaridən bəhs edilirdi. Sözügedən nəhəng qara dəlik o qədər sürətlə hərəkət edirdi ki, ulduzları və planetləri udmaq əvəzinə kosmosu işıqlandırırdı və 200.000 işıq ili əhatə edən parlaq bir iz buraxırdı.

Yale Universitetinin astronomiya professoru Pieter van Dokkum, qara dəliyin nəhəng bir qaz buludunun içindən keçərkən yeni ulduzları atəşə tutduğunu düşünürdü. NASA aprel ayında komandanın qəribə və görünməmiş tapıntısını yaymağa kömək etməli idi:

Qara dəliyin arxasındakı cığırı, gəminin buraxdığı iz kimi görürük.

Bununla belə, bu fikir bəzi elm adamları üçün "bir az çox qəribə" idi və bu, elmi ictimaiyyətdə şübhə doğurdu və bir çox tədqiqatçının digər mümkün izahatları nəzərdən keçirməyə sövq etdi. İspaniyadakı İnstituto de Astrofísica de Canarias-da bir qrup cavabı qənaətcillik və ya sadəlik qanunu da adlandırılan "Okhemin ülgücü" (həmçinin Occamın ülgücü) ilə izah etdi: Bəs bu "iz" sadəcə qalaktikadırsa? yan tərəfdən deyil, ön tərəfdən?

“Nəzarətdən kənar qara dəlik” fərziyyəsini təkzib etməyi hədəfləyən araşdırmanın baş müəllifi Xorxe Sançez Almeyda komandasının izahatının daha sadə olduğunu söyləyir və deyir: “Ulduzların hərəkətləri, ölçüləri və miqdarları, ulduzların hərəkətləri, ölçüləri və miqdarları ulduzlarda görünənlərlə üst-üstə düşür. yerli kainatdakı qalaktikalar."

Almeyda qrupunun təhlili bu yaxınlarda Astronomy and Astrophysics jurnalında redaktora məktubda dərc olunub. Əgər Prof. Əgər Almeydanın komandası haqlıdırsa, kainatın standartlarına görə kosmik xassələri baxımından kifayət qədər adi olan, lakin “qabarıq” olmayan və mərkəzində böyük ulduz kolleksiyası olmayan qalaktika müşahidə edilir. prof. Van Dokkum isə qara dəlik arqumentinə qətiyyətlə sadiq qalır.

Almeyda qrupunun işində ən yüksək kosmik qəribəlik, onların nə qədər oxşar olduğunu göstərmək üçün məşhur yastılaşmış qalaktikanın iki mərkəzi və aşağı təsviri ilə müqayisə edilir.

Sözügedən məktubda qeyd edilir ki, müşahidə edilən qalaktikadırsa, çox uzun qalaktika hesab olunacaq, lakin bu vəziyyət nadir olmayacaq. Qrup qeyd edir ki, bəzən “düz” və ya “nazik” adlandırılan minlərlə belə qalaktikalar artıq məlumdur. Onun ölçüsü Süd Yolu ilə müqayisə edilə bilər, lakin 8 milyard il olduğu təxmin edilən bu şey qədər köhnə qalaktikaların çoxu daha kiçikdir.

Nəticələrini təsdiqləmək üçün komanda müşahidə edilən kosmik obyekti oxşar xüsusiyyətlərə malik başqa qalaktika ilə müqayisə edib. IC5249 ilə müqayisələr qalaktika və obyekt arasında təəccüblü oxşarlıqlar göstərdi. Sirli obyektin kütləsi IC5249 ilə demək olar ki, eyni idi və sürətləri kifayət qədər ardıcıl idi.