Addım-addım bura gəldik! - OceanGate əməkdaşı niyə işdən çıxarıldı?



 20:28 22.06.2023     630

Sualtı qayığı Atlantik Okeanında başqa beş nəfərlə birlikdə itməzdən illər əvvəl, OceanGate Titanikin dağıntıları ilə zəngin sərnişinləri götürmək üçün bir missiyaya hazırlaşarkən bir neçə xəbərdarlıqla üzləşdi.

2018-ci ilin yanvar ayı idi və şirkətin mühəndis qrupu Titanı sərnişinlərin təhlükəsizliyinə cavabdeh olacaq yeni komandaya təhvil vermək üzrə idi. Lakin həm şirkət daxilində, həm də xaricdəki mütəxəssislər narahat olmağa başladılar.

OceanGate-in dəniz əməliyyatları üzrə direktoru David Lochridge, o zaman bir hesabat üzərində işləməyə başladı. Nəhayət, o, sualtı qayığın əlavə sınaqlara ehtiyacı olduğunu və "sualtının həddindən artıq dərinliklərə çatdığı üçün Titan sərnişinləri üçün potensial təhlükələr yaratdığını" ifadə edən sərt hesabat hazırladı.

İki ay sonra bir qrup sənaye lideri, dərin dəniz tədqiqatçıları və okeanoloqlar OceanGate-in baş direktoru Stockton Rush-a məktub yazdılar. Məktubda xəbərdarlıq edilib ki, şirkətin “eksperimental” yanaşması və standart qiymətləndirmədən yayınmaq qərarı Titanik missiyasında “fəlakətli” problemlər yarada bilər.

Beynəlxalq axtarış səyləri davam edərkən, zəngin insanlara ekstremal turizm xidmətləri təklif edən OceanGate-ə edilən xəbərdarlıqlarla bağlı daha çox məlumat üzə çıxır.

OceanGate-in sözçüsü beş il əvvəl Lochridge və sənaye ekspertlərinin tənqidlərini şərh etməkdən imtina etdi. Lochridge, həmçinin New York Times-ın şərh tələbinə cavab vermədi.

Şirkətin baş direktoru Stockton Rush-un sualtı sərnişinlərdən biri olduğu və avtomobil bazar günü yoxa çıxanda pilot kimi xidmət etdiyi açıqlanıb.

Aerokosmik mühəndis və pilot olan Rush 2009-cu ildə baş ofisi Everettdə, Vaşinqtonda yerləşən OceanGate şirkətini qurdu. 1912-ci ildə İngiltərədən Nyu-Yorka ilk səyahətində batan Titanik gəmisinin qalıqlarını ziyarət etmək üçün şirkət adambaşından 250.000 dollara qədər pul alır.

Sualtı kəşfiyyat vasitəsi olan Titan təxminən 7 metr uzunluğunda, 4 min metr dərinliyə enə bilir və 5 nəfər tutumuna malikdir.

Lochridge və 2018-ci ildə şirkətə göndərilən məktubu imzalayan ekspertlərin tənqidləri Raşın Titanı səlahiyyətlilər tərəfindən nəzərdən keçirmək və təsdiqləməkdən imtina etməsinə yönəlmişdi.

Məhkəmə sənədlərinə görə, Lochridge şirkəti bunu etməyə təşviq edib, lakin OceanGate-ə belə bir qiymətləndirmə üçün "ödəmək istəmədiyi" bildirilib. Yenə məhkəmə sənədlərinə görə, şirkət rəhbərləri Lochridge-in sərt hesabatını aldıqdan sonra vəziyyəti müzakirə etmək üçün gərgin iclas keçiriblər.

Bu sənədlər 2018-ci ildə OceanGate tərəfindən Lochridge-ə qarşı məxfi məlumatların şirkətdən kənarda paylaşıldığı iddiası ilə açılan iddiada ortaya çıxdı. Məhkəmə qeydlərində Lochridge vurğulayır ki, o, sərnişinlərə gəminin çölünü görməyə imkan verən baxış pəncərəsinin yalnız 1300 metr dərinlikdə istifadəyə icazə verildiyini öyrənib. Bu, okeanın səthindən təxminən 4000 metr aşağıda yerləşən Titanikə səyahətlər üçün tələb olunandan çox azdır.

Həmin gün keçirilən görüş, məhkəməyə təqdim edilən sənədlərə əsaslanaraq, New York Times qəzetinin yazdığına görə, OceanGate-i Lochridge-i işdən çıxartdı. OceanGate (məhkəmə qeydlərinə görə) Lochridge-in mühəndis olmadığını, şirkət öz mühəndis qrupundan məlumat almaqdan imtina etdiyini və sualtı qayığın Lochridge-in lazım olduğunu düşündüyündən daha yaxşı sınaqdan keçdiyini söylədi. Lochridge isə şirkətə qeyri-qanuni işdən çıxarma iddiası ilə cavab verdi. Hüquqi mübarizə 2018-ci ilin sonunda kompromislə nəticələndi.

Aysun / Demedia.az