Yay tətilindən sonrabaş verənlər... - DİQQƏTLİ OLUN



 19:29 07.09.2023     746

Uşaqlıqda yarana bilən məktəb qorxusu bir çox ailələrdə müxtəlif iğtişaşlara və problemlərə səbəb ola bilər.

Ümumiyyətlə uşaq bağçası və ya erkən ibtidai məktəb dövrlərində, təhsil dövrünün başlanğıcında yaşanan bu qorxu bəzən fərqli zaman dövrlərində də müşahidə edilə bilər. Müxtəlif emosional və fiziki əlamətlərlə özünü göstərən bu qorxu hər uşaqda müxtəlif şiddət dərəcələrində yaşana bilər. Bu qorxuya sahib olan uşaqlar, xüsusən də məktəbə getdiyi ilk günlərdə ailələrini tərk etmək istəməz, narahat davranışlar, xüsusilə də ağlama hərəkətləri göstərə, qəzəb patlamaları yaşaya bilər. Bunların xaricində qarın ağrısı, ürəkbulanma, qusma və ya iştahsızlıq kimi fiziki şikayətlər də müşahidə oluna bilər.

6 yaşlı F.G. O, yay mövsümündə məktəbə getməkdən çox həyəcanlı olduğunu dilə gətirsə də, dərs günü yaxınlaşdıqca fərqli davranmağa başlayıb. Məktəblərdə oriyentasiya həftəsi başlayandan sonra ailəsinə israrla məktəbə getmək istəmədiyini söyləyən F.G. Səhər tezdən oyansa da, yatağından qalxmaq istəməyib, ağlamaqla mübarizə aparırdı. F.G.-nin sıxıntısı tezliklə o qədər şiddətləndi ki, o, tez-tez mədə və baş ağrılarından əziyyət çəkməyə başladı. Övladlarının yaşadığı fiziki problemlərdən sonra ailə xəstəxanaya gedib və F.G. O, məsləhətləşmə yolu ilə (bir xəstəlik diaqnozu qoyan bir neçə mütəxəssis həkimin işi) idarə olundu. Müayinələr nəticəsində F.G.-də əslində fizioloji pozğunluğun olmadığı, yaşadığı ağrıların psixoloji mənşəli olduğu müəyyən edilib. Ailədən alınan ətraflı məlumatda uşağa qarşı biganəlik, baxımsızlıq, təzyiq və məcburiyyətin olduğu qeyd olunub.

Mütəxəssis Psixoloji Məsləhətçi Enes Çelik, "Ailənin uşağın məktəbə qarşı qorxularını lazımınca qiymətləndirməməsi və qiymətləndirməməsi qorxunun artmasına səbəb oldu" deyən Enes Çelik, xüsusilə atanın yanaşmalarının uşaqda narahatlıq yaratdığını ifadə etdi.

"Xüsusilə atanın "narahat olma, keçəcək" və ya "böyüyəndə unudarsan" kimi yanaşmaları uşağın başa düşülməməsi və maraqlanmamasından narahat olmasına səbəb olur. Uşaq oyun zamanı qorxuları ilə bağlı çoxlu ipucu verirdi. terapiya.Həftə ərzində məktəbin qapısında və hətta sinifdə olmaq valideynlərini yorurdu."Dərsəyə getməsən, istədiyin heç nə etməyəcəyəm" və ya "Axşam görəcəksən" kimi təhdidlər. uşağı daha da tək hiss etdirdi”.

Belə zamanlarda edilə biləcək ən böyük səhvlərdən birinin müqayisə aparmaq olduğunu xatırladan Mütəxəssis Psixoloji Məsləhətçi Enes Çelik F.G.-nin əmisi oğlu ilə müqayisə edildiyini və özünü qeyri-kafi hiss etdiyini bildirib. Proses zamanı F.G.-nin müəllimindən də məlumat alındığını bildirən Çelik bunları söylədi:

"Müşahidə aparılaraq müşahidə hesabatı istənilib. Uşağın narahatlığını və qorxusunu azaltmaq üçün oyun terapiyası seansları planlaşdırılıb. Onların ailəyə yanaşması və münasibəti ilə bağlı psixo-maarifləndirmə aparılıb. 3 həftəlik müddətin sonunda F.G məktəbə daha sakit və rahat getməyə başladı.Yavaş-yavaş məktəblə uşaq arasındakı bağ "Məktəbə getməklə prosesə son qoyulmamalı və məqsədinə uyğun olaraq bir müddət davam etməlidir. Əks halda qorxular şəklini dəyişə bilər. və yenidən bizimlə üz-üzə. Uşağın müstəqilliyi mübarizə bacarıqlarını inkişaf etdirərək dəstəklənməlidir."

Fiziki şikayətlərin məktəb fobiyası olaraq ifadə edilməsi üçün əvvəlcə həkimə müraciət etmək lazım olduğuna diqqət çəkərək. Bundan əlavə, uşağın evə qayıda biləcəyi vaxtlar dəqiq müəyyən edildikdə, həftə sonları və bayramlarda, evdə qalmasına icazə verildikdə fizioloji əlamətlər müşahidə edilmir.

Məktəb dövrünə qədər ailəsini tərk etməyən uşaqlar, xüsusən də uyğunlaşma həftəsində ilk dəfə ailələrindən ayrıldıqları üçün adaptasiya problemi yaşaya bilərlər.

Aysun / Demedia.az