2 ildə öyrəndi, amma ailəsi... - Hər kəs bu sürücü xanımdan danışır



 22:05 31.10.2023     837

Burada olması lazım olduğuna inanan və 100 illik xəyalının gerçəkləşdiyi Marmaray Layihəsində qadınların məşğulluğunun da yer aldığını öyrənən kimi müraciət edən Gülər ​​Baran (40) uşaqlıq xatirələrini ya da oyuncaq məzuniyyətini deyir.

Atam mənə oyuncaq qatarı almışdı. Kim bilir, bəlkə də relslərdə çalışan bu siqaret oyuncağı ilə belə bir peşəyə üz tutdum. Peşəmə aşiqəm, çox sevirəm. Mən də ailələrin diqqətli seçim etməsinə inanıram. və uşaqları üçün oyuncaq alarkən diqqətlə düşünün. O oyuncaqlar uşaq dünyasında çox önəmlidir". Vacibdir, gələcəyinizi formalaşdıra bilər.

Maşınist peşəsi uzun bir proses tələb edir. KPSS tərəfindən müəyyən edilən namizədlər ilk olaraq 960 saat nəzəri və praktik peşə ixtisas təhsili və imtahanlarını müvəffəqiyyətlə başa vurduqları zaman maşinist lisenziyası almağa haqq qazanırlar. Lakin bu lisenziya onların qatardan istifadə etməsi üçün kifayət etmir. Növbəti dövrdə istifadə edəcəkləri lokomotiv növünə və istifadə edəcəkləri dəmir yolu marşrutuna uyğun nişan almalıdırlar. Bu prosesləri uğurla başa vurduqdan sonra mexanik köməkçisi ola bilərsiniz. Yenə deyirəm, aldığınız nişan sizə hər qatardan istifadə etməyə imkan vermir. Hər qatarın xüsusiyyətlərindən asılı olaraq, siz təliminizi uğurla başa vurmalı və nişan almalısınız.
 
Adi qatar nişanı ilə yüksək sürətli qatar maşinisti olmağın mümkün olmadığını bildirən Gülər ​​Baran, “Hər lokomotivin və ya qatar xəttinin xüsusiyyətlərinə görə nişan almalısan. Magistral yolda sürücü sürücülük vəsiqəsi alır, yola çıxır və şəxsi qərarlarına uyğun olaraq həmin nəqliyyat vasitəsini idarə edir. Amma dəmir yolu belə deyil. Həm o peşəyə yiyələnmək, həm də onu saxlamaq ciddi qaydalara tabedir. Vandan Malatyaya hansı kilometr və hansı sürətlə getməli olduğunuz müəyyən edilib. Bundan əlavə, sistem daim əsas mərkəzdən idarə olunduğundan, siqnalizasiya və s. Siz xəbərdarlıqlara əməl etməlisiniz. Çox diqqət tələb edir. "Maşınist yetişdirmək təxminən 2 il çəkir" dedi və əlavə etdi:

"Bundan əlavə, bizim peşəmiz böyük məsuliyyət tələb edir. Minlərlə insanın həyatını, minlərlə ton yükü çatdırarkən qatarın təkərlərini döndərən mexanikdən başqa böyük bir dəmiryolçu komandası var. Təhlükəsizlik bizim peşəmizin əsasını təşkil edir. İlk növbədə təhlükəsizlik qaydalarına əməl etməli, təhlükəsizlik tədbirləri görməliyik.Bütün komanda koordinasiyalı şəkildə hərəkət edərək qatarı minlərlə adama çatdırır”.“İnsanları 20 kilometr uzaqlığa aparmaq və bunu etmək çox çətindir. /7, bayram günləri daxil olmaqla, bütün iqlim şəraitində həftənin 365 günü. Ona görə də bu peşəni sevmək lazımdır”.

Gülər ​​Baran, "Maşinist köməkçisi olmaq belə texniki simulyatorda ən azı 2 il tətbiqi təhsil və psixotexniki imtahandan keçmək kimi bir çox proses tələb edir." Buna görə də mənim təşkilatım olan TCDD Taşımacılık, maşinist yetişdirmək üçün əhəmiyyətli investisiyalar edir və vəsait ayırır. namizədlər.İnsanların öz peşələrini davam etdirmələrini istəyir. Çünki yeni xətlərin salınması, yeni qatarların və özəl sektorun qatar operatoruna çevrilməsi ilə maşinistlərə ehtiyac hər il artır. O, məlumatı paylaşıb: “Bu ehtiyacın düzgün ödənilməsi üçün maşinistlərin hazırlanmasına ən azı 2 il əvvəldən başlanılmalıdır”.

Bu peşənin çətinliyinə görə kişi peşəsi kimi görüldüyünə işarə edən Baran, “Mən də razıyam. Qısa məsafələr qadınlar üçün uyğun hesab edilir, lakin bu peşədə işləyirsinizsə, xətti seçməkdən söhbət gedə bilməz. Buna görə də magistral sərnişin və ya yük qatarlarında işləmək daha çətindir. Bir qadın kontur maşinisti olaraq, bunu etməkdə çətinlik çəkdiyim vəziyyətlər ola bilər. Gecənin ortasında, dağın zirvəsində, qarda, yağışda, istidə qatarların idarə olunması üçün 750 metrlik vaqon idarəetməsini həyata keçirə bilərik. Bu zaman canavar, çaqqal, tülkü, donuz kimi heyvanlara rast gələ bilərik. Biz gündə 8 saat işləyirik, lakin bu gecə və ya gündüz ola bilər. Bu 8 saatda gedib evə qayıtmaq mümkün deyil, başqa şəhərlərdə yataqxanada yatmalı ola bilərik. Ona görə də maşinistlərin digər peşələrdə olduğu kimi səhər işə gedib müəyyən vaxtda evə gəlmək kimi nizamlı ailə həyatı yoxdur. Maşinistlərə azuqə verilir, yeməyimizi markizdə yeyə bilərik.

Aysun / Demedia.az