"Twitter"in son 1 ili: Fəlakət necə bəxtə çevrildi?



 20:28 14.11.2023     954

İlon Maskın Twitteri satın almasından təxminən bir il keçir. İnanmaq çətindir, elə deyilmi?

Bizə elə gəlir ki, ən azı 5 ildir bu sınaqdan keçirik. Maskın Twitteri idarə etməsi uğursuzluğun o qədər qeyri-adi mənzərəsini yaradır ki, hətta onun platformanı əldə etməsinə (və onun ümumi şəxsiyyətinə) ən pessimist yanaşanlar belə bu gün “Niyə belə optimist bir insan oldum?” sualı ilə qarşılaşırlar. soruşmağa başladı.

Gəlin xatırlayaq: Nə oldu?
O, şirkətin əsas rəhbərlərini işdən çıxarmaqla başlayıb. Sonra 5 min nəfəri (şirkətin 2/3 hissəsinə bərabər) ixtisar etdi. İcma idarəetmə bölmələri və məzmun təhlükəsizliyi ən çox zərər çəkdi.
O, 8 dollar ödəməkdən imtina edən məşhurların, jurnalistlərin və ekspertlərin mavi gənələrini yığışdırıb. Bu, fırıldaqçıların real insanları və qurumları təqlid etmələrini praktik hala gətirdi. Əczaçılıq şirkətini Eli Lilly kimi təqdim edən təsdiqlənmiş hesab "insulinin pulsuz olduğunu" söylədi və şirkətin səhmləri çökdü.
Gəlir bölgüsü modelini təqdim etməklə, məşğul olmaq üçün "hər şeyi" edəcək olanlar üçün çox güclü yeni motivasiya təmin etdi. Sayt dezinformasiya və təxribat xarakterli yazıların mərkəzinə çevrilib.
O, dünyanın ən güclü brendlərindən olan Twitter-i X hərfi ilə əvəz edib. Məşhur Quşdan bir tük belə qalmadı. O, tvit yazmaq kimi unikal vərdişini internetdə tapılan yazı sözünə dəyişdi.
Mastodon bir müddət Instagram kimi rəqiblərinə olan linkləri blokladı. O, bəyənmədiyi “New York Times”a keçidləri ləngitdi.
Öz Super Bowl tviti Baydendən daha az qarşılıqlı əlaqə aldıqda, alqoritmə öz tvitlərini daha çox göstərəcək bir "çoxaltıcı" əlavə etdi.
Bunlar nəyə səbəb oldu?
2022-ci ilin noyabrında Mask, alışdan sonra gündəlik aktiv istifadəçilərin 254 milyondan 260-a yüksəldiyini söylədi. Ancaq CEO Linda Yaccarino keçən ay gündəlik istifadəçilərin 245 milyon olduğunu açıqladı. Bu, 3,7 faiz itkini göstərir.
Ötən ilin noyabr ayında gündə orta hesabla 2 milyon yeni istifadəçi qeydiyyatı olub və istifadəçilər platformada 8 milyard aktiv dəqiqə sərf ediblər. Ancaq Yaccarino tərəfindən açıqlanan son hesabata görə, gündəlik rekordlar 1,5 milyona, dəqiqələr isə 7,8 milyarda düşüb.
Sensor Tower-a görə, X keçən il gündəlik aktiv mobil istifadəçilərini itirən yeganə sosial media platforması idi. (16 faiz)
Buraxanlar təkcə istifadəçilər deyil. Reklamçılar da Maskın dünyasından köç edirlər. Satın alındıqdan sonra ən böyük reklamverənlərin yarısı Maskın məzmunun moderasiyası siyasəti və digər “gözlənilməzlik” səbəbindən reklamı dayandırdı.
Twitter-in reklam gəlirləri son bir ildə hər ay artıb. Avqust məlumatlarına görə, Twitter reklam gəlirləri 10 ayda 60 faiz azalıb.
Maskın Twitter-də yüksələn bir sahə var: Premium üzvlüklər. Əvvəllər Twitter Blue kimi tanınan məhsula çox sərmayə qoyulmadı, o, eksperimental məhsul sayılırdı. Bu gün abunəçilər reklamçı itkisi nəticəsində yaranan milyard dollarlıq uçurumu aradan qaldırmaq üçün yeganə əsas olaraq görülür. Yəni bu mümkündürmü?
Avqust ayında Mashable müstəqil tədqiqatçı Travis Braunun məlumatlarını dərc etdi. Müvafiq olaraq, 8 dollar ödəyən təxminən 1 milyon abunəçinin olduğu təxmin edilir. Lakin bu rəqəm sözügedən boşluğu aradan qaldırmaqdan çox uzaqdır. Müqayisə etsək, eyni anda abunə sistemini açan Snapchat-ın 5 milyon üzvü var.
Uzun sözün qısası; Maskın 44 milyard dollara aldığı Twitter indi 19 milyard dollar dəyərində X-a çevrilib.
Twitter rəqibləri üçün nə var?
Maska qədər heç kim Twitter ilə rəqabət aparmağı düşünmürdü. İcma idarəçiliyinin çox mürəkkəb iş olması və atılan daşın dollarla ifadədə quş populyasiyasına o qədər də təsir etməməsi bu sahəyə sərmayə qoyacaqları qorxuya salırdı. Lakin Maskın Twitter-dəki möhtəşəm uğursuzluğu öz təsirini göstərdi. Çünki tvitçilər qaçmaq üçün dinc yer axtarırdılar. Bu tələbi qarşılamaq üçün hər gün 'Yeni Twitter' olmaq arzusunda olan yeni bir təşəbbüs ortaya çıxmağa başladı.

Yeganə problem bu idi: O qədər alternativlər ortaya çıxdı ki, bu təşəbbüslər bir-birinə alternativ oldu. Onlar təkcə Maskın X-i ilə deyil, həm də bu sahədə mövcud olmağa çalışan irili-xırdalı bütün oyunçularla rəqabət aparmalı idilər.

Xülasə, Maskın Twitteri bizə ingiliscə "Bu çox çətin, indi qalib gəldi" adlı fenomeni təqdim edir. X-in anormal gedişatı həddən artıq çox rəqibin və Twitter-in ortaya çıxmasına səbəb oldu. Müəyyən mənada onun rəqibsiz qalmasına səbəb oldu. 

Bu təsiri yaxınlarda dəsmalın içinə atılan Pebble-da görə bilərik. T2 adı altında iki keçmiş Twitter işçisi tərəfindən qurulan Pebble, "bağlayırıq" bəyanatında dedi:

“Sərt reallıq ondan ibarətdir ki, biz investorlarımızın partlayacağımıza inanması üçün kifayət qədər sürətlə inkişaf etməmişik. "Buna Twitter alternativlərinin izdihamını əlavə etdikdə, dırmaşmalı olduğumuz təpə daha da dik oldu."

Bu sıldırım təpəyə qalxmağa çalışan digər keçmiş Twitter istifadəçisi Jack Dorsey də Bluesky ilə rəqabətdədir. Yalnız dəvətlə daxil oluna bilən Bluesky, 1,7 milyon istifadəçisi olan Pebble (15 min istifadəçi) ilə müqayisədə çox daha yaxşı vəziyyətdə olsa da, platformada 4 bəyənmə ilə fenomen ola biləcək qarşılıqlı əlaqə çatışmazlığı var.

İnstaqramdan insan axınını daşıyan Meta's Threads aylıq 100 milyon aktiv istifadəçiyə çatmağı bacardı, lakin yeni Twitter ola bilməməsinin səbəbini əvvəlki yazılarımızda açıqlamışdıq. (Bax: təsir edənin zarafat etmək cəhdi)

Muskdan əvvəl oyuna daxil olan Mastodon, İnstagram qurucularının təşəbbüsü Artifact, ActivityPub, CounterSocial, Post, Hive və burada təşəkkür edə bilməyəcəyimiz onlarla "Yeni Twitter" üçün insanları bir araya toplamaq böyük problem olaraq qalır. İstifadəçilər sıx olmayan yerə gəlmirlər, gəlməsələr də yer sıxlaşa bilməz.

İzdihamlı yer "Twitter rəqibləri" siyahısıdır.

Bu, dünyanın Maska uğursuzluq hədiyyəsidir.

Aysun / Demedia.az