Boeing 737 Max 9 qəzası haqqında inanılmaz faktlar



 20:02 11.01.2024     751

Alaska Hava Yollarına məxsus Boeing 737 Max 9 tipli təyyarənin gövdə hissələrinin keçən cümə günü havada olarkən qopmasından sonra başlayan araşdırmalar, paneli yerində saxlayan dörd kritik boltun əskik olduğunu və ya səhv quraşdırıldığını göstərir.

Demedia.az xəbər verir ki, Milli Nəqliyyat Təhlükəsizliyi Şurasının (NTSB) sədri Jennifer Homendy, "qapı dayandırıcı" adlanan və içəridən normal bir pəncərəyə bənzəyən bu paneli tutmaq üçün istifadə edilən boltların uçuşun əvvəlində itib-qoyulmadığının aydın olmadığını söylədi. və ya qəzadan sonra. Federal müstəntiqlər öz ifadələrində bildirdilər ki, paneli yerində saxlamalı olan boltlar hadisədən əvvəl "heç vaxt quraşdırılmayıb".

Havada baş verən bu ciddi insidentdən sonra Federal Aviasiya İdarəsi (FAA) bu model təyyarələrin dərhal yoxlanılmasını əmr edib. Washington Post qəzetinin verdiyi məlumata görə, təhqiqat çərçivəsində təxminən 200 Boeing 737 Max 9 təyyarəsi uçuşdan çıxarılıb. Təyyarədən çıxan qapı tıxacını 737 Max və digər təyyarələrin gövdələrini hazırlayan Spirit AeroSystems şirkəti quraşdırıb.

Boeing 737 Max 9 model təyyarələrini yerə salan və FAA-nın sifarişi ilə ilkin yoxlama aparan United Airlines, yoxlama üçün oturacaqları və yan divar örtüklərini çıxardığını və qapı tıxaclarındakı bəzi boltların boş olduğunu bildirdi.

NTSB sədri Homendy, Alyaska Hava Yollarına cümə günü uçuşdan əvvəl təyyarədə kabin təzyiqi ilə bağlı problemlər barədə üç dəfə xəbərdarlıq edildiyini söylədi. Müstəntiqlər noyabrın 27-dən dekabrın 7-dək AAR adlı podratçı tərəfindən təyyarəyə simsiz internet avadanlığının quraşdırılmasının yaranan təzyiq problemlərində hər hansı rol oynayıb-oynamadığını araşdırır.

NTSB müstəntiqləri iki saatdan bir özünü qeyd edən və avtomatik olaraq silindiyi üçün onu bərpa etmək mümkün olmayan kokpit səs yazıcısındakı danışıqları üzə çıxara bilməyiblər. Homendy FAA-nı avtomatik təkrar yazma müddətini 25 saata qədər artırmağı tələb edən bir qayda tətbiq etməyə çağırdı. Təyyarə ilə bağlı Amerika Federal Aviasiya Administrasiyasının (FAA) başlatdığı təhqiqat davam edir.

Nə olub?
Alyaska Hava Yollarının 1282 saylı reysi cümə günü Portlend Beynəlxalq Hava Limanından havaya qalxdıqdan təxminən 10 dəqiqə sonra havaya qalxaraq, 16,000 fut (təxminən 5,000 metr) yüksəklikdə sərnişinləri qorxulu anlara göndərib, panel bildirib.


Qapının tıxacından çıxan qapı əvvəlcə çox yüksək səs-küyə səbəb oldu, sonra isə bir sərnişinin təbirincə desək, “qamçı” kimi olan soyuq, sərt külək təyyarəyə daxil oldu.

Bundan dərhal sonra, Homendy dedi (stüardessalarla müsahibələrə əsasən), kabinənin qapısı açıldı və tualetin qapısına dəydi, bu da birinci zabitin irəli sürüşməsinə və müvəqqəti olaraq qulaqcığını itirməsinə səbəb oldu. Kapitan və birinci köməkçi oksigen maskalarını taxıb səsucaldanı işə sala bilsələr də, ünsiyyətdə ciddi problem yaranıb. Uçuş bələdçiləri uçuş göyərtəsindən məlumat almaqda çətinlik çəkdiklərini və kabinədəki sərnişinlərin elanları eşitməkdə çətinlik çəkdiklərini bildiriblər.

Hadisədən sonra təyyarə təcili eniş edib və xoşbəxtlikdən göyərtəsində olan 171 sərnişin və 6 ekipaj üzvü xəsarət almayıb. Sərnişinlər arasında 5-17 yaşlarında üç körpə və müşayiətsiz dörd uşaq olub.

Qırılan parça təyyarənin sol tərəfindəki 26-cı sırada idi, lakin federal səlahiyyətlilər uçan panelin yanında heç kimin oturmadığını söylədi. Zərərçəkən ərazidə sərnişinlərin olmadığı və təyyarənin hələ də hədəf yüksəkliyə çatmaması hər hansı can itkisinin qarşısını almaqda təsirli olub.

Səlahiyyətlilər təyyarənin sol tərəfində olan 26-cı sırada heç kimin oturmadığını açıqlayıb. Qrafik: New York Times
Mətbuatda əks olunan məlumata görə, Alyaska heyətini təmsil edən həmkarlar ittifaqı, bir stüardessa yüngül yaralandığını açıqladı. Aviaşirkət bir neçə sərnişinin xəsarətlər üçün tibbi yardıma ehtiyacı olduğunu, lakin ciddi xəsarətlərin olmadığını bildirib.

Parça təyyarənin gövdəsindən uçarkən telefonlar və digər şəxsi əşyalar dəlikdən sürüklənərək Portlend yaxınlığında yerə çırpılıb. Tənzimləyicilər və şirkət rəsmiləri təhlükəsiz olduğunu müəyyən edənə qədər hava yolları təxminən 200 yerə enmiş Max 9 təyyarəsini yoxlamağa hazırlaşdıqları üçün yüzlərlə uçuş ləğv edildi. Təbii ki, bu hadisə Boeing-in keyfiyyətə nəzarəti ilə bağlı suallar doğurdu.

Aysun / Demedia.az