Elektrikli avtomobil sahiblərinin DİQQƏTİNƏ: Qışda nələr edilməlidir?



 20:02 22.01.2024     644

ABŞ-ın Çikaqo şəhərində son günlər sıfırın altına düşməyə başlayan temperaturlar, elektrikli avtomobil doldurma məntəqələrində gərginliyə səbəb olub.

Demedia.az xəbər verir ki, bitmiş batareyalar, aqressiv sürücülər və küçələrdən ara küçələrə qədər uzanan nəqliyyat növbələri baş alıb gedir.

Son üç gündür kirayəyə götürdüyü Chevrolet Bolt model avtomobilini doldurmağa çalışmaqdan və bir daha yolda qalmamaqdan narahat olmaqdan başqa demək olar ki, heç nə etməyən Uber sürücüsü Javed Spencer, “Havalar bu qədər soyuq olanda avtomobillər düzgün işləmir. , şarj cihazları işləmir. Təbii ki, insanlar ağlını itirirlər” deyir.

Keçən bazar günü batareyasında təxminən 50 kilometr məsafə qalan Spenser ən yaxın şarj stansiyasına doğru yola düşdü. Ancaq bir neçə dəqiqə ərzində batareya tamamilə boşaldı. Sonra evakuatorla maşını stansiyaya aparmalı olub.

Spenser davam edir: "Nəhayət, maşını dolduranda, batareyanın doldurulmadığını gördüm. Normalda bir saat çəkən şarj bu dəfə tam beş saat çəkdi.

Elektrikli avtomobillər sürətlə yayılmağa davam edərkən, qışda soyuq hava dalğaları elektromobil sahibləri üçün getdikcə daha ciddi problemlər yaradır. Çünki dondurucu temperatur batareyanı tez boşaldır və diapazonu azaldır.

Ən pisi odur ki, bu problemlər yəqin ki, bir müddət davam edəcək. Çikaqodan başqa, ABŞ və Kanadanın müxtəlif bölgələri ötən həftə ərzində dondurucu temperaturla üzləşib. ABŞ Milli Meteoroloji Xidməti bildirir ki, ötən çərşənbə axşamı Çikaqonun əksər bölgələrində havanın temperaturu -30 dərəcəyə düşüb, güclü küləklər olub. Bu təhlükəli soyuqların və qarın həftəsonuna qədər davam edəcəyi gözlənilir.

Avtomobillər soyuq havada akkumulyatorlarını və salonunu qızdırmaq üçün daha çox enerji sərf edir, ona görə də enerji sərfiyyatının artması normaldır. Bu kontekstdə Tesla öz saytında sürücülər üçün bəzi təkliflər verməyi də laqeyd qoymadı: Dondurucu soyuğun təsirini azaltmaq üçün şarj səviyyəsini 20 faizdən aşağı salmayın. Tesla həmçinin sürücülərə “Planlaşdırılmış gediş” funksiyasından istifadə edərək səyahətin başlanğıcını əvvəlcədən qeyd etməyi tövsiyə edir, beləliklə, avtomobillər enerji doldurmaq üçün optimal vaxtı özləri müəyyən edə bilsinlər.

Çərşənbə axşamı günü Tesla sürücüləri çox soyuq Çikaqoda avtomobillərinin içərisinə yığılıb şarj üçün növbələrini gözləməli oldular.

Elə həmin səhər Çikaqoda yaşayan mühəndis Nik Seti Teslasını donmuş vəziyyətdə tapdı. Qapıların kilidini açmaq üçün -5 dərəcə soyuqda təxminən bir saat vaxt sərf etdi.

O, nəhayət, avtomobilin kuzovuna quraşdırılmış qapı tutacaqlarını açıb içəri girəndə, uzaq mənzilli Model Y-ni ən yaxın super şarj stansiyasına apardı və Tesla sürücülərinin növbəsinə qoşuldu.

Sanki 12 doldurma məntəqəsinin hamısının dolu olması yetərli deyilmiş kimi, bəzi sürücülər avtomobilin içərisində gözləyərkən isitməni ən yüksək səviyyəyə çevirərək şarj müddətini daha da uzadıblar.

Keçən yazda Dallasdan Çikaqoya köçən Sethi, dondurucu temperaturda Tesla-ya sahib olmaq haqqında "Bu, roller sahil gəmisi kimi bir təcrübədir" deyir. "Bu qışı belə keçirəcəyəm və sonra satıb satmayacağıma qərar verəcəyəm."

Bir az uzaqda olan başqa bir enerji doldurma stansiyasında Coşalin Rivera Tesla almaqdan peşman olan insanlardan biri idi. Batareyanı doldurarkən, 2023 Tesla Model 3-ün içini yandırmağa davam etdi.

Rivera Elston Bulvarına qədər uzanan Tesla növbəsini göstərərək, "Əgər məsafəniz 100 kilometrə yaxındırsa və bu sırada gözləyirsinizsə, heç bir şansınız yoxdur" deyir. Qaynaqla növbəyə daxil olan sürücü az sonra akkumulyatorunun tamamilə bitdiyini görüb.

Riveranın avtomobili optimal şəraitdə 30 dəqiqəlik şarjla təxminən 450 kilometr qət edə bilir. Bu həftə gecə boyu davam edən şaxtalı soyuqlar səbəbiylə batareyanın üçdə birinin səhərə qədər öz-özünə boşaldığını deyir. Temperatur aşağı düşdükcə səhər saatlarında Tesla növbələrində enerji doldurmağa sərf olunan vaxt da artıb.

O, keçdiyi prosesi “Tesladan narazı qaldığımı söyləmək olar” deyərək ümumiləşdirir.

Niyə soyuq hava elektrik avtomobillərinin akkumulyatorlarını tez boşaldır?
Daxili yanma mühərriklərindən fərqli olaraq, elektrik avtomobillərində iki batareya var: aşağı gərginlikli və yüksək gərginlikli. Xüsusilə soyuq havalarda adi avtomobillərdə olduğu kimi aşağı gərginlikli 12V-lik akkumulyatorların yükü azala bilər.

Keçmiş Tesla işçisi olan və hazırda Tesla da daxil olmaqla bir qrup avtomobil istehsalçısını təmsil etməyə davam edən və soyuq havalarda elektrikli avtomobillərin istifadəsi ilə bağlı məsləhət sənədini dərc edən Sıfır Emissiya Nəqliyyatı Assosiasiyasının direktoru olan Albert Gore III dedi. belə bir ssenaridə, elektrik avtomobillərinin aşağı gərginlikli akkumulyatorları doldurulana qədər daha sürətli işləməli olacaq.O deyir ki, onları şarj cihazları ilə doldurmaq olmaz.

Aysun / Demedia.az