Artıq sosial şəbəkələrdə tez-tez paylaşımlar etmirik - Səbəbi?



 20:28 05.02.2024     743

Hər gün getdikcə daha çox insan sosial mediaya daxil olsa da, getdikcə daha az insan əslində yazır. Məsələn, ABŞ-ın Kaliforniya ştatında yaşayan 24 yaşlı Isaiah Hug Instagram-da gündə təxminən iki saat vaxt keçirdiyini və platformadakı son paylaşımından təxminən bir il yarım keçdiyini bildirdi.

Demedia.az xəbər verir ki, Hug yanaşmasını belə izah edir:

"Həyatıma daha çox sürtünmə əlavə etməyə və insanları kimə səs verdiyim və ya nə düşündüyüm barədə danışmağa məcbur etməyə ehtiyac yoxdur!"

O, təkbətək və qrup söhbətlərinə üstünlük verir və bunu “şəxsi rabitə şəbəkəsi” adlandırır.

Hər ay milyardlarla insan sosial mediada vaxt keçirsə də, istifadəçilər arasında sorğular və məlumat təhlili şirkətlərinin araşdırmaları göstərir ki, istifadəçilər daha az paylaşır və daha passiv təcrübəyə üstünlük verirlər.

Morning Consult məlumat kəşfiyyat şirkətinin oktyabr hesabatına görə, ABŞ-da sosial media hesabları olan yetkin respondentlərin 61 faizi paylaşdıqları mövzularda daha seçici olduqlarını söylədi. Bunun səbəbləri müxtəlifdir... İnsanlar gördükləri məzmuna nəzarət edə bilmədiklərini, onlayn paylaşımlarla bağlı həyatlarını daha qoruyucu hala gəldiklərini, sosial medianın artıq əyləncəli olmadığını bildirirlər.

İnsanların gizlənməsi hər yerdə adi haldır. Meta, X və ya TikTok... Bunlar intensiv istifadə və istifadəçi qarşılıqlı əlaqəsi baxımından dünyanın ən güclü sosial media şirkətləridir. Bu qarşılıqlı əlaqə üçün hər hansı təhlükə onların biznesinə də təhlükə yaradır.

Bəs şirkətlər nə edir? Şirkətlər mesajlaşma kimi daha çox şəxsi istifadəçi təcrübələrinə sərmayə qoyur və qarşılıqlı əlaqəni daha təhlükəsiz edir. Və Instagram-ın bu yaxınlarda genişləndirilmiş Yaxın Dostlar funksiyası kimi, insanlar daha intim auditoriya ilə paylaşmağa təşviq edilir.

əyləncə zonası yoxdur
Çikaqoda yaşayan 27 yaşlı ofis köməkçisi David Kennedinin dörd fərqli TikTok hesabı var: Üçü paylaşmaq üçün, biri isə gözdən keçirmək üçün. Türkiyədə bir çox istifadəçinin “yalnız xəbər oxumaq üçün” X hesabı açdığını da bilirik. Hər halda... Kennedi İnstaqramda foto paylaşmağı da sevir. Onun dostları belə deyil. Kennedi deyir ki, dostlarının çoxu “baxanlar”dır:

Bəzən özümü tənha hiss edirəm. Dostlarınızın paylaşdıqlarını görmürsünüzsə, təcrid olunmuş bir dünyada yaşayırsınız.

ABŞ-da aparılan araşdırmaya görə, iştirakçıların yarıdan çoxu son 5 ildə sosial mediada məzmunun keyfiyyətinin aşağı düşdüyünü iddia edir. İnsanlar vəziyyətin pisləşməsinə səbəb kimi dezinformasiya, zəhərli mühit və çoxalmaqda olan botları göstərirlər. Araşdırmanı aparan Gartner analitiklərindən Emily Weiss, "Sosial media markalarına nə qədər az güvənsəniz, bir o qədər yaxşı təcrübə qazanacaqsınız" deyir və axtardıqları mühiti tapa bilməyən istifadəçilərin paylaşma ehtimalı daha az olur. həyatları haqqında fikirləri və müşahidələri.

Bəzi istifadəçilər deyirlər ki, reklamlar və təklif olunan yazılar da proqramların əyləncəsindən uzaqlaşır.

Meta istifadəçi şikayətlərinə cavab verdi və yaradıcıların daha çox insana çatmasına kömək etmək üçün tövsiyələri təkmilləşdirməyə davam edəcəyini söylədi. Şirkət bir dəfəyə 30 gün ərzində təklif olunan yazıları dayandıran mürgüləmə düyməsini və yalnız insanların izlədiyi hesablardan yazıları müvəqqəti göstərən xronoloji lentlər əlavə etdi.

İstifadəçilər internetdə yazdıqları barədə də daha seçici olurlar. Müstəqil Media Psixologiyası Araşdırma Mərkəzinin direktoru Pamela Rutledge deyir ki, istifadəçilər cəza və mühakimə qorxusundan öz fikirlərini ictimaiyyətlə bölüşməzdən əvvəl keçmişə nisbətən daha çox tərəddüd edirlər.

İntellektual bölünmənin az olduğu ərazilərdə belə bu narahatlıq istifadəçilərə yayılıb.

Ohayo ştatının Kolumbus şəhərində yaşayan 31 yaşlı əczaçı Cassius Hudson deyir ki, o, həftədə bir neçə dəfə Snapchat, Facebook və Instagram-da paylaşımlar edərkən, insanların nə qədər səy göstərdiyini görəndə zamanla paylaşmağa marağı azalıb. sərin görünmək."

Hudson, indi daha çox vaxtını İnstaqramda yaratdıqları qrup vasitəsilə dostları ilə DM vasitəsilə sosial mediada keçirdiyini bildirir. Instagram-ın baş direktoru Adam Mosseri də iyul ayında istifadəçilərin vaxtlarının çoxunu DM-də keçirdiklərini söylədi.

Mosseri bir podkastda dedi: “Bütün dost paylaşımları bu istiqamətdə irəliləyir. DM və Stories-də paylaşılanlardan; "Stories"də "Stream"dən daha çox foto və video paylaşılır".

Bunun işığında Meta öz resurslarını ani mesajlaşmaya, o cümlədən bütün mesajlaşma xidmətlərində defolt olaraq uçdan-uca şifrələməni aktivləşdirməyə başladı.

Aysun / Demedia.az