1400 ton... - Partlayarsa sunami effekti yarada bilər



 21:34 08.02.2024     365

Təqvim 1944-cü ili göstərəndə İkinci Dünya Müharibəsinin necə başa çatacağı yavaş-yavaş aydınlaşırdı. Almaniya, İtaliya və Yaponiyanın rəhbərlik etdiyi Axis Alyansı bir çox cəbhələrdə ardıcıl məğlubiyyətlər almağa başladı və müharibəni sürətlə başlayan Ox dövlətlərinin nəfəsləri kəsildi.

Demedia.az xəbər verir ki, belə bir şəraitdə müharibənin səbəb olduğu struktur dağıntılarından ən az təsirlənən aparıcı müttəfiq dövlətlərdən biri olan ABŞ-ın Avropadakı müttəfiqlərinə verdiyi təchizat da kritik əhəmiyyət kəsb edirdi.

Yük gəmisi SS Richard Montgomery 15 mart 1943-cü ildə inşasına başladı və 15 iyun 1943-cü ildə suya salındı. 1944-cü ilin avqustunda Fransaya gedən təchizat konvoyuna qoşulmaq üçün təxminən 1400 ton sursat yükü ilə Temza çayının girişində lövbər salan SS Riçard Montqomeri vəzifəyə gəldikdən qısa müddət sonra gözlədiyi bölgədə quruya oturdu. bir müddət sonra iki yerə bölündü və batdı.

Təxminən 12 metr dərinlikdə olan və dirəkləri suyun üzərində üzməyə davam edən gəminin ətrafı gəminin sursat yükü səbəbindən təhlükəli və qadağan zona elan edilsə də, bundan sonra SS Richard Montgomery taleyinə buraxılıb. gün. Ancaq sursatla yüklənmiş gəmi, yaratdığı risklərə görə indi yenidən gündəmdədir.

İngiltərə Müdafiə Nazirliyinin 2021-ci ildə apardığı araşdırmada Temza çayının dayaz bir nöqtəsində yerləşən gəminin batdığı, duzlu suyun təsiriylə gözlənildiyindən daha sürətlə pisləşməyə başladığı və bu vəziyyətin 1400-cü ildə 1400-dən çox insanı tətikləyə biləcəyi xəbərdarlığı edildi. tonlarla döyüş sursatı gəmidə kütləvi dağıntılara və insan tələfatına səbəb olub.

Qəzaya və onun ətrafına baxış keçirən dalğıclar belə qənaətə gəliblər ki, gəmidə korroziya gözlənildiyindən daha sürətli inkişaf edib. Mütəxəssislər bu vəziyyətin su üzərindəki dirəklərin gəmidəki sursatların üzərinə düşəcəyi təqdirdə mümkün partlayışa səbəb olacağından narahatdırlar və qəzanın təcili olaraq çıxarılmasının vacibliyini bildirirlər.

Müdafiə Nazirliyinin rəsmiləri gəminin batdığı əraziyə yaxın yaşayış məntəqələrindəki neft-qaz obyektlərinin də mümkün partlayış riski altında olduğunu, mümkün partlayışın çayın girişində sunami effekti yarada və sahildəki yaşayış məntəqələrinə ziyan vura biləcəyini bildirir.

Mövzu ilə bağlı inkişafları izləyən Southend İşçi Partiyasının məclis üzvü Lydia Hyde, gəminin batması nəticəsində yaranan risklərin aradan qaldırılması lazım olduğunu ifadə edərək, "İndi heç bir şey etməmək əvəzinə hərəkətə keçmə nöqtəsinə gəldik" dedi.

İlk olaraq 2020-ci ildə gündəmə gətirilən və bir müddət təxirə salınan gəmi batmasının aradan qaldırılması işlərinin 2024-cü ilin martında başlayacağını ifadə edən Hayd, “On illərdir mövcud olan və indi ciddi təhlükə yaradan bir vəziyyətlə qarşı-qarşıyayıq. İndi ediləcək ən təhlükəsiz şey gəminin qəzaya uğraması üçün təhlükə yaradan dirəkləri idarəli şəkildə sökməkdir.” “İşlə onu sudan çıxarmaq” dedi. Bu mövzuda ediləcək işlərin mütəxəssislər tərəfindən aparılacağına diqqət çəkən Hayd, "Bu mövzuda mütəxəssislər tərəfindən əhəmiyyətli bir planlama aparıldı. Ona görə də iş zamanı fəlakətli bir şeyin olmasını gözləmirik" dedi.

Dəniz və Sahil Mühafizəsi Agentliyi də bildirir ki, gəminin batması illərdir mütəmadi olaraq izlənilir və təhlillərə əsasən, mümkün bərpa işləri zamanı 'böyük partlayış' riski aşağıdır.

Aysun / Demedia.az