Gəmidən ilk çıxan kapitan oldu! - Ölümlə nəticələnən səhlənkarlıq



 19:00 12.02.2024     867

Costa Concordia 2004-cü ildə İtaliyada yerləşən Costa Cruises şirkəti tərəfindən istehsal edilən və turizm məqsədləri üçün istifadə edilən dünyanın ən böyük gəmilərindən biri idi.

Demedia.az xəbər verir ki, 2012-ci ilə qədər heç bir ciddi problem olmadan xidmət edən və bir çox insanın əyləndiyi anlara ev sahibliyi edən gəmi, 13 yanvar 2012-ci ildə düşdüyü qəzadan sonra bir çox insan üçün faciəvi hekayənin baş roluna çevrildi. Bəs, qəza baş verən gecə Costa Concordia gəmisində nə baş verdi?

Təqvimin də göstərdiyi kimi, 13 yanvar 2012-ci il Cümə günü axşam saat 19.00-da 60 fərqli ölkədən 4 min 229 sərnişinlə 7 günlük səyahətinə başlayan Costa Concordia gəmisindəki sərnişinlər bayramın dadını çıxarmağa və əylənməyə başladılar. gəminin təklif etdiyi müxtəlif imkanlar. Hər şey yaxşı görünürdü və heç kimin yaxın saatlarda nə olacağı barədə zərrə qədər fikri yox idi. Əyləncəli səyahəti faciəvi qəzaya çevirən hadisələr silsiləsində ilk addım saat 21.15 radələrində kapitan Françesko Skettinonun planlaşdırılan marşrutdan yayınması ilə başlayıb.

Kapitan Françesko Şettino sərnişinlərə "göstərmək" üçün nəhəng gəmini marşrutdan çıxarıb İtaliya sahillərində Giglio adasına yaxınlaşdırmağa başladı. Onun məqsədi sərnişinlərin gözəl mənzərənin şahidi olmaq və adanın sahilində digər gəmilərdə dənizçiləri salamlamaq idi. Schettino bu addımları ilə sərnişinlər üçün yaxşı şou verməyi planlaşdırırdı. Lakin gəminin getdiyi marşrutda onun nəzərə almadığı məqamlar olub.

Nəhəng gəmi kursundan çıxandan təxminən 15 dəqiqə sonra, saat 21.30 radələrində Giglio adasının 300 metr yaxınlığında qayalara çırpılıb. İlk toqquşmadan 5 dəqiqə sonra gəminin elektrik enerjisi kəsilib və 4 mindən çox sərnişin üçün qorxulu anlar başlayıb.

Elektrik enerjisinin kəsilməsindən qısa müddət sonra yan üstə uzanan gəmidə saat 22.10-da təxliyə işlərinə başlanılıb. İlk mərhələdə yalnız gəmidəki xilasedici qayıqların istifadə olunduğu təxliyyə prosesi sonrakı dəqiqələrdə sahil mühafizə bölmələrinə aid qayıq və helikopterlərin qəza yerinə çatması ilə bir az sürətlənib. Saatlarla davam edən evakuasiya prosesinin sonunda 10-u Türkiyə vətəndaşı olmaqla sərnişinlərin əhəmiyyətli bir hissəsi Costa Concordia-dan xilas edilsə də, 27 sərnişin, 5 ekipaj üzvü və bir zabit olmaqla cəmi 33 nəfər həyatını itirib. xilasetmə əməliyyatı üçün bölgəyə gəldi.

Bütün bunlar baş verərkən gəmini tərk edən ilk şəxs gəmi kapitanı Francesco Schettino oldu. Qəza baş verən zaman Skettinonun sevgilisi, moldovalı rəqqasə Domnica Cemortan-ın təkər evində olduğu da məlum olub. Bu səbəbdən İtaliya mətbuatı kapitanın diqqətinin dağıldığını və adaya çox yaxınlaşmasının səbəbinin “sevgilisinə özünü göstərmək üçün” olduğunu iddia etməyə başlayıb.

Aysun / Demedia.az