Təyyarədə gizli otaq! - Pilot bir-bir etiraf etdi



 21:34 13.02.2024     737

Airbus A350 təlimatçısı və efiopiyalı pilot Tevodros Solomon bu yaxınlarda İnstaqram hesabında video paylaşıb.

Demedia.az xəbər verir ki, o, 4,9 milyon dəfə baxılan videosunda pilotların təyyarədə harada yatdığını göstərəndə çoxları panikaya düşüb. Solomon videoda kamerasını iki oturacaqla təchiz olunmuş kabinənin arxasındakı gizli otağa çevirərək, "Təyyarədə yatmağa gəldikdə, pilotların kabinədən başqa seçimləri var" dedi. Daha sonra o, iki dar görünüşlü, tam ölçülü yataq çarpayısının pərdələrlə əhatə olunduğu platformaya doğru kameraya yaxınlaşdı.

18-ci əsr döyüş gəmilərindəki çarpayıların müasir versiyasını xatırladan bu dizayn sosial mediada böyük əks-səda yaradıb. Bir çox izləyicilər pilotların “yuxu kapsullarını” klaustrofobiya (qapalı məkanda qalarkən yaranan çaxnaşma) tapdılar.

Yalnız 7 saatdan çox uzun uçuşlar həyata keçirən təyyarələrdə mövcud olan yataq kabinləri adətən ekipajın daha qısa səfərlərdə dincəlməsi üçün ayrılmış biznes sinif oturacaqları ilə əvəz olunur. Yatan kabinlər onları görən hər kəsi təəccübləndirərək “Bu oturacaqlar çox dar deyilmi?” deyə soruşdu. və ya "İnsanın çiyinləri oraya çox uyğun gəlmir. Pilotlara problem yaratmırmı?" şərhlərə səbəb olub. Yeri gəlmişkən, edilən şərhlərə əsasən, bir çox insan təyyarədə yatan pilotlar ideyasından narahat görünürdü. "Pilotlar yatıbmı? Yeni qorxumuzun adı bəlli oldu" kimi şərhlər edilərkən, "Uçuş zamanı niyə yatırlar? Təyyarə sürmək üçün pul alırlar" deyənlər də olub.

Alınan şərhlərin əksinə olaraq, mövzu ilə bağlı məlumatı olanlar deyirlər ki, uzun məsafəli uçuşlar zamanı adətən 3-4 pilot olur; Bu, digər pilotlar dincələn zaman təyyarəyə hər zaman nəzarət edən birinin olmasını təmin etdi, deyə o yazıb. "İki pilot uçuş və eniş nəzarətindədir, digər pilotlar onlara yatmaq imkanı vermək üçün uçuşun qalan hissəsinə nəzarət edir" dedi.

Dəhşətli şərhlərə baxmayaraq, pilotların təyyarədə yata bilməsi əslində çox vacibdir, çünki bu, pilotların vəzifə yerinə yetirərkən yuxuya getməsinin qarşısını alır. Pilot Solomon İnstaqramda reaksiyalara belə cavab verib:

"Yuxu kamerası pilotlara enerjilərini doldurmağa imkan verir ki, biz də səmamızı təhlükəsiz saxlamağa davam edək. Beləliklə, növbəti dəfə təyyarəyə minəndə əmin ola bilərsiniz ki, pilotlar ayıq və diqqətli olmaq üçün keyfiyyətli istirahət edirlər."

Buna görə də Federal Aviasiya Administrasiyası pilotlardan 8 saatdan çox uçuşlarda 30 dəqiqə yatmağı tələb edir. Bundan əlavə, pilotların uçuşdan əvvəl ən azı 8 saat, uçuşlar arasında isə 10 saat və ya daha çox istirahət etməsi tələb olunur. Ancaq pilotların təyyarədə yata bilməsi də bəzi xoşagəlməz hadisələrin baş verməsinə səbəb ola bilər. Onlardan biri də son illərdə baş verib.

Təqvim 2022-ci ilin iyununu göstərdikdə, İTA Airways-in təyyarəsi İtaliyanın paytaxtı Romaya getmək üçün ABŞ-ın Nyu-York şəhərindən havaya qalxdı. Təyyarə Fransanın Aralıq dənizi sahilində yerləşən Marsel şəhəri üzərində olarkən təyyarənin pilotları bir müddət radioya cavab vermədiyi üçün Fransa hava məkanına nəzarət etməkdən məsul olan zabitlər şübhələniblər. 38 min fut (təxminən 11 kilometr) yüksəklikdə hərəkət edən təyyarə Marsel hava nəzarətindən gələn bütün zəngləri cavabsız qoyub.

Təyyarədən cavab ala bilmədiklərinə görə hava nəqliyyatı idarəsi əməkdaşları mənfi ssenariləri dəyərləndirməyə başlayıblar. Mümkün hava piratçılığı və ya terror hücumundan narahat olan hərbi səlahiyyətlilər, 2 döyüş təyyarəsinin havaya qalxması və təyyarənin vəziyyətini yoxlamağa qərar verib. Bu arada aviaşirkət rəsmiləri peyk telefonu vasitəsilə pilotlarla əlaqə saxlamağa çalışıb. 10 səssiz dəqiqədən sonra Fransa döyüş təyyarələri havaya qalxmağa hazırlaşarkən pilotlarla təmas nəticəsində terror xəbərdarlığına son qoyulub.

Aysun / Demedia.az