Bu qidaları hamilələr qətiyyən yeməsin! - Uşaq inkişafdan qala bilər... - Video



 10:24 19.02.2024     500

Hamiləlik dövründə qadınlar həm öz, həm də uşağın sağlam böyüməsi və inkişafını təmin etmək üçün düzgün qidalanmaya əməl etməlidirlər. Çünki qidalar həm qadın, həm də uşaq üçün optimal nəticələrin təmin edilməsində mühüm rol oynayır.

Sağlam hamiləlik üçün balanslaşdırılmış qidalanma vacibdir. Balanslaşdırılmış qidalanma meyvə və tərəvəzlər, tam taxıllar, yağsız protein və sağlam yağlar da daxil olmaqla bütün qida qruplarından müxtəlif qidaları əhatə etməlidir. Hamiləlik dövründə bədənin qida maddələrinə ehtiyacı artır. Bu zaman fol turşusu, dəmir, kalsium və zülal kimi əsas qida maddələrini düzgün miqdarda qəbul etmək vacibdir. Hamilə qadınların eyni zamanda fol turşusu, dəmir, kalsium və omeqa-3 yağ turşuları kimi əsas element tərkibli qidalar yemələri vacibdir. Folik asit olaraq da bilinən fol turşusu sinir borusunun inkişafı üçün vacibdir və doğuş qüsurları riskini azaldır. Fol turşusu yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, zənginləşdirilmiş taxıllar, lobya və sitrus meyvələrində daha bol olur.

Demedia.az  "Bir Bax"  "Youtube" kanalında yayımlanan həmin videonu sizinlə bölüşür. Videonu izləyərək mövzu  barədə ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz.

Rəna İsmayılova / Demedia.az