"YouTube", "Netflix" ve "Disney+" keçərək lider oldu



 21:34 22.02.2024     693

Son 12 ayda televiziyada ən çox baxılan axın xidməti Netflix və Disney+ kimi sənaye liderləri deyildi: YouTube idi.

Demedia.az xəbər verir ki, xüsusilə bu sektorda lider olan Nielsen araşdırma şirkətinin verdiyi açıqlama ilə YouTube keçən il ən çox izlənilən yayım platforması oldu. Qlobal auditoriya hər gün televizorlarında orta hesabla 1 milyard saatdan çox YouTube məzmununa baxıb. Buraya təkcə uzun formalı YouTube məzmunu deyil, həm də YouTube Shorts məzmunu daxildir. YouTube, həmçinin 2023-cü ilin yanvar-sentyabr ayları arasında qoşulmuş televizorlarda baxılan Shorts məzmununun 100% artdığını açıqladı.

Canlı televiziya yayımları təklif edən YouTube TV tətbiqi Nielsenin məlumatlarına daxil deyil.

Digər axın platformalarının YouTube-un kütləvi məzmun kitabxanası ilə rəqabət aparması qeyri-mümkün görünür. Məsələn, 2022-ci ildə YouTube-a hər dəqiqə 500 saatdan çox video yüklənib. Bu, ildə 260 milyon saatdan çox video əlavə edir. Bu rəqəmləri Netflix ilə müqayisə etdiyimiz zaman platformada cəmi 18 min məzmun var. Bu məzmunlar da bölgəyə görə dəyişir.

Bundan əlavə, Netflix, Fool Me Once tərəfindən izlənilən 6,5 milyard dəqiqə ilə ən çox baxılan məzmunda liderlik edir. Məzmunu 5,5 milyard dəqiqə ilə Disney+-da mövcud olan Bluey animasiyası yaxından izləyir. Reacher Amazon Prime Video-da 4,3 milyard dəqiqə ilə siyahıda üçüncü yerdədir.

Bu statistikaya nəzər salsaq, YouTube-un çox geridə qaldığını deyə bilmərik. Fool Me Once səkkiz seriyalı serialdır və hər epizod 35 ilə 56 dəqiqə arasında davam edir. Bununla belə, yanvar ayında YouTube-da ən çox baxılan videolardan biri MrBeast-in "$1 vs $250.000.000 Private Island!" adlı video. Video 136 milyon baxışa malikdir və 17 dəqiqədir. Bu o deməkdir ki, bu tək video cəmi 2,3 milyard dəqiqə izlənilib. Bunu səkkiz seriyalı seriala çevirdiyimiz zaman cəmi 18 milyard dəqiqə edir.

Aysun / Demedia.az