100 min dollar qazanan fenomenlərin ortaq cəhətləri...



 22:05 01.03.2024     849

Yeni bir araşdırma, sosial media təsir edənlərin necə pul qazandığına və “məzmun yaradıcısı” iqtisadiyyatının 2024-cü ildə necə dəyişə biləcəyinə yeni işıq salır.

Demedia.az xəbər verir ki,  “Yaradıcıların vəziyyəti” adlı hesabatda sosial mediada paylaşım edərək ildə 100.000 dollardan çox qazanan iki min məzmun yaradıcısının biznes strategiyaları araşdırılır.Tədqiqat yaradıcılara bu kimi rəqəmsal məzmundan pul qazanmağa kömək edən Kajabi platforması tərəfindən aparılıb. kurslar və podkastlar kimi həyata keçirilirdi.

Şirkət öz məzmun yaradıcısı müştərilərinin tədqiqatda iştirak edənlər arasında olub-olmadığını dəqiqləşdirmir.

Bir sözlə, tədqiqatın nəticələri rəqəmsal məzmunun bu cür məzmun istehsal edənlər üçün pul qazanmağın ən etibarlı yollarından biri olduğu fikrini dəstəkləyir. Budur, araşdırmanın digər ən maraqlı nəticələri...

'100 min dollar' həddini keçməyin ən sürətli yolu
Sorğuda iştirak edən məzmun yaradıcılarının 75 faizi maliyyə cəhətdən uğurlu olmaq üçün birdən çox gəlir axınına ehtiyac duyduqlarını deyir; Bu o deməkdir ki, onlar ayaqda qalmaq üçün yalnız sosial media platformalarından gələn ödənişlərə etibar etmirlər. Keçən il hansı rəqəmsal məhsullarla ən çox pul qazandıqlarını soruşduqda, ən yaxşı cavablar bunlar oldu: Onlayn kurslar, rəqəmsal yükləmələr, abunəliklər/üzvlüklər və onlayn konsaltinq/koçinq.

Ən çox qazanan məzmun yaradıcıları üçün daha çox izləyici daha çox gəlir demək deyil. Yalnız 5 faizinin 1 milyondan çox, 25 faizinin isə 10 mindən az izləyicisi var. Bu tapıntılar həm də o deməkdir ki, şaxələndirilmiş gəlir axınlarından düzgün pul qazanmaq üçün sosial media ulduzu olmağa ehtiyac yoxdur.

Həmkarlar ittifaqları 2024-cü ildə əsas iki narahatlığının inflyasiya və platforma dəyişkənliyinin təsirləri olduğunu söyləyən yüksək gəlirli məzmun istehsalçılarının dolanışıq vasitələrinin qorunmasında xüsusilə faydalı ola bilər. Məzmun yaradıcıları alqoritm dəyişikliklərinə və hesabın dayandırılmasına qarşı həssasdırlar ki, bu da onların bütün biznes modelini poza bilər və “yaradıcılar birliyi” üzvlərinə ədalətli ödəniş, platforma siyasəti, məzmun hüquqları və s. danışıqlarda kömək edə bilər.

Kajabi deyir ki, altı rəqəmli məbləğdə qazanan məzmun yaradıcılarının daha az gəlirli həmkarlarına nisbətən həmkarlar ittifaqının təklif edə biləcəyi məşğulluq standartlarına və müdafiələrə daha çox ehtiyacı var.

Ən çox qazanan yaradıcılar süni intellektdən digər yaradıcılardan iki dəfə çox istifadə edirlər

Süni intellekt məhsuldar köməkçidir, ona görə də məzmun yaradıcılarının 29 faizi ən azı gündə bir dəfə, 43 faizi isə hər həftə süni intellektdən kömək alır. Texnologiya, təbii ki, məzmun istehsalçıları üçün böyük üstünlüklər təmin edir və bu kontekstdə araşdırmaya qatılanların 73 faizi süni intellekt sayəsində 2024-cü ildə işlərində həftədə 26 saatdan çox vaxta qənaət edəcəklərinə inanır. 56 faiz süni intellekt alətlərinin 2024-cü ildə tükənmişliyi azaltmağın ən yaxşı yollarından biri olacağını düşünür.

Aysun / Demedia.az