"Instagram" TikTok-u təqlid etməyə davam edir
Instagram başqa bir tətbiqin tam surəti olan yeni funksiyanı buraxdıqda, sözün əsl mənasında istifadəçilərin ürəyincə olur.
Demedia.az xəbər verir ki, 2022-ci ildə Digital Trends üçün yazdığı məqalədə müəllif Cristina Alexander “Instagram-ın TikTokizasiyası”ndan təəssüfləndiyini bildirib: “Və bu, mənim bezdiyim bir şeydir”. Çünki bu strategiya insanların platformada ən çox sevdiyi məzmun növünü aradan qaldırır: onların maraqlarına uyğun yazılar, həmçinin dostların və ailənin fotoşəkilləri.
Amma istər-istəməz, bu surət strategiyası işləyir; Onun digər proqramlardan funksiyaları oğurlamaq qabiliyyəti Instagram-ın rəqiblərini məğlub etmək qabiliyyətini artırır.
İnstaqramı Super Smash Bros-da Kirbi kimi də düşünə bilərsiniz. Öz başına nəhəng bir düşmən. Ancaq onu bu qədər güclü edən, düşmənlərini udmaq və onlara qarşı öz güclərini istifadə etmək imkanı verən kopyalama qabiliyyətidir.
Instagram düşmənlərini udur və onları məğlub etmək üçün onların xüsusiyyətlərindən istifadə edir. O, Snapchat-ı əzəli rəqiblər siyahısından çıxarmaq üçün bu strategiyadan istifadə etdi və indi TikTok növbəti yerdə görünür.
Sensor Tower-ın məlumatlarına görə, Instagram 2023-cü ildə (2020-ci ildən bəri ilk dəfə) yeni tətbiq yükləmələrində TikTok-u ötüb və dünyada ən çox yüklənən proqram olub. 2023-cü ildə Instagram-ın yükləmə sürəti TikTok-un 4 faiz yükləmə sürəti ilə müqayisədə 20 faiz artıb.
Bu artım, Instagram'ın istifadəçi bazası tərəfindən bəyənilmədiyi, lakin indi tətbiqin əsas xüsusiyyətinə çevrilən TikTok-a bənzər bir xüsusiyyət olan Reels-i işə saldıqdan sonra baş verdi.
Sensor Tower-ın baş meneceri Abraham Yousef Financial Times-a deyib: "Instagram bu yaxınlarda Reels-in populyarlığı və mövcud sosial media xüsusiyyətləri sayəsində TikTok-u geridə qoydu".
Instagram-ın bu qədər uğurlu olmasının səbəbi onun izlədiyi kopyalama taktikası ola bilər. Bununla belə, TikTok bir çox cəbhədə müharibə ilə üzləşir.
ABŞ prezidenti Co Bayden Konqres tərəfindən qəbul ediləcəyi təqdirdə TikTok-un tətbiq mağazalarını qadağan edən qanun layihəsini imzalayacağını açıqlayıb. ABŞ siyasətçiləri TikTok-un istifadəçi məlumatlarına Çin dövləti tərəfindən daxil ola biləcəyini iddia edirlər. Tik Tok bu iddianı rədd edir.
Platformanı qadağan etmək üçün qanunvericilik səyləri konqresdə çoxsaylı dinləmələrə səbəb oldu və şirkət keçən həftə bütün ABŞ istifadəçilərini “TikTok-u bağlamağı dayandırmağa” çağırdı. Bu inkişaf Meta-nın TikTok ətrafında ictimai inamsızlıq yaratmaq üçün Respublikaçı konsaltinq firmasına pul ödədiyi aşkar edildikdən iki il sonra baş verir.
Digər tərəfdən, TikTok gündən-günə daha az əyləncəli və daha çox e-ticarət diqqət mərkəzində olur. TikTok mağazasının yaranması ilə Sizin üçün səhifəsindəki videolar əsasən təbliğat və ya sponsorluq postları kimi görünür. TikTok təcrübəsi dəyişir və bu dəyişikliyin yaxşılığa doğru olmadığını söyləmək olar.
Təbii ki, tətbiqi daha az insanın yükləməsi və bir çox istifadəçinin mövcud vəziyyətdən şikayət etməsi TikTok-un tamamilə uğursuz olması demək deyil. Financial Times-ın hesabatına görə, tətbiq rəqiblərindən daha yüksək nişana malikdir; İstifadəçilər Instagram-da 62 dəqiqə, X/Twitter-də 30 dəqiqə, Snapchat-da 19 dəqiqə, TikTok-da isə orta hesabla 95 dəqiqə sərf edirlər.
ABŞ TikTok-u qadağan edəcək? Bu barədə gözləyəcəyik və görəcəyik. Amma bir şey dəqiqdir ki, qadağan olunmasa belə, istifadəçi mübarizəsi bitməyəcək.
Aysun / Demedia.az