Hansı yemək realdır?
Bəzi yüksək emal olunmuş qidalar süni rəng və ləzzətlərlə qablaşdırılır.
Demedia.az xəbər verir ki, bununla belə, elm adamları 100% süni yeməyin həqiqi yeməkdən daha dadlı göründüyünü aşkar ediblər. Xəbərimizin əsas fotosu Google-un Gemini AI chatbotunun istehsal etdiyi “süni hamburger”dir.
Süni intellekt bu yerkökü görüntülərindən birini yaradıb.Sizcə hansı real,hansı saxtadır?
Sünilər daha iştahaaçan görünür!
Oksford Universiteti və Neapol II Federico Universitetinin tədqiqatçıları süni intellekt tərəfindən hazırlanan yemək görüntülərinin daha "iştahaaçan" kimi qiymətləndirildiyini müəyyən ediblər. Süni intellektlə yaradılan vizuallar daha reallaşdıqca, ekspertlər bunun qeyri-sağlam yemək vərdişlərinə səbəb ola biləcəyi barədə xəbərdarlıq edirlər.
Bu kök şirələrindən yalnız biri realdır
Beləliklə, real yemək fotolarını süni intellekt nüsxələrindən ayıra bilirsinizmi? Xəbərimizin sonunda hansı görüntünün real, hansının isə süni intellekt məhsulu olduğunu öyrənib, özünüzü dəyərləndirə bilərsiniz.
Tədqiqatçılar 297 iştirakçıya real qidaların fotoşəkilləri və süni intellekt tərəfindən yaradılan replikalar da daxil olmaqla bir sıra şəkillər göstərdilər.
Süni intellektlə yaradılan təsvirlər orijinal fotoşəkilləri OpenAI-nin DALL-E 3-ə qidalandırmaq və "bu fotonun surətini çıxarmaq" əmrindən istifadə etməklə yaradılmışdır.
Mütəxəssislər deyirlər ki, süni intellekt şəkilləri hazırlayarkən simmetriya, rəng və yerləşdirməyə “diqqət yetirir”.
Şəkillər yan-yana təqdim edildikdə, tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, iştirakçılar ümumiyyətlə hansı görüntünün real, hansının süni intellektlə yaradıldığını ayırd etməkdə yaxşı olublar.
Bu mövzuda müvəffəqiyyət nisbəti yerkökü suyu vizual olaraq yüzdə 62 ikən, şokoladla örtülmüş fıstıq üçün yüzdə 91-ə yüksəldi.
Hansı qaynadılmış kartof realdır?
Ancaq görüntülər ayrıca təqdim edildikdə, iştirakçılar bunu etməkdə daha çətin anlar yaşadılar.
Ayrı-ayrılıqda nümayiş etdirilən şəkillərdə fotonun həqiqi və ya saxta olduğunu düzgün müəyyən edə bilənlərin nisbəti bəzi hallarda 26 faizə enib.
Yuxarıda gördüyünüz kartoflar indi püredir.
“Food Quality and Preference” elmi jurnalında dərc olunan məqalədə tədqiqatçılar müvəffəqiyyət nisbətinin ümumiyyətlə yüksək olmasına baxmayaraq, bəzi istisnaların ola biləcəyini bildirirlər.
Hansı kartof sizi daha çox cəlb edir?
Onlar deyirlər ki, bu, “tapşırığın artan mürəkkəbliyi” ilə bağlı ola bilər.
Bununla belə, tədqiqatın ən təəccüblü nəticəsi insanların süni intellekt tərəfindən yaradılan qida şəkillərini, xüsusən də onların süni intellekt tərəfindən istehsal olunduğunu bilmədikləri zaman daha cəlbedici tapması olub.
Bu görüntülər sıfırdan istehsal olunmayıb, orijinal görüntüdən ilhamlanaraq süni intellekt tərəfindən çəkilib.
Tədqiqatçılar iştirakçılardan şəkilləri "heç iştahaaçan deyil"dən "çox iştahaaçan"a qədər miqyasda qiymətləndirməyi xahiş ediblər.
İştirakçılar hansı təsvirin süni intellekt tərəfindən yaradıldığını bildiyi hallarda, hər iki görüntüyə ümumilikdə təxminən eyni xal verilib.
Lakin hansı görüntünün real olduğu bildirilməyəndə iştirakçılar süni intellektlə yaradılan şəkilləri daha iştahaaçan adlandırıblar.
Yenə də süni intellektin vizual istehsalda çatdığı nöqtə təəccübləndirməyə davam edir.
Tədqiqatçılar bunun səbəbi ola bilər ki, süni intellekt qidanın rənginə, simmetriyasına, formasına və hətta mövqeyinə kiçik dəyişikliklər edir.
Araşdırmanın aparıcı müəllifi, Neapol Federiko II Universitetindən Giovanbattista Califano deyir: “Biz insanlar bizə tərəf yönəldilmiş obyektlərdən narahat oluruq və onları sadəcə yemək olsa belə, təhdid kimi şərh edirik”.
"Biz süni intellektdən bir neçə yerkökü və ya bir dilim tort olsun, tamaşaçının üzünə baxan yeməklərin fotoşəkillərini kopyalamağı xahiş etdikdə, süni intellekt ümumiyyətlə tamaşaçının qarşısındakı yeməyi yerləşdirmir."
Süni intellekt tərəfindən edilən bu cür incə düzəlişlər şəkilləri daha cəlbedici edə bilər. Tədqiqatçılar bunun gələcəkdə problemlər yarada biləcəyi barədə xəbərdarlıq edirlər.
"Süni intellekt qida görüntülərini daha cəlbedici edir"
Tədqiqatın rəhbəri, Oksford Universitetinin professoru Çarlz Spens də deyir ki, biz bunu daha tez-tez görəcəyik, çünki süni intellektlə şəkillər hazırlamaq ucuz, sürətli və asandır:
"Süni intellekt tərəfindən yaradılan şəkillər, fotosessiyaları azaltdığı üçün marketoloqlar və sənaye üçün xərcləri azaldacaq".
Aysun / Demedia.az