Baltimor körpüsü necə dağıldı?
Nəhəng yük gəmisinin Baltimordakı Frensis Skott Key körpüsünə çırpılmasından saatlar keçdi və rəsmilər itkin düşənlərdən ümidlərini kəsdiklərini bildirən bəyanat verdilər.
Demedia.az xəbər verir ki, FTB dalğıclarının da olduğu xilasetmə qrupları toqquşma zamanı körpüdə işləyən 6 inşaat işçisini tapmağa çalışırdılar. Lakin ABŞ Sahil Mühafizəsi deyir ki, onların aşağı su temperaturu və itkin düşdüyü müddətə görə öldüyü ehtimal edilir.
ABŞ-ın Merilend ştatının Baltimor şəhərindəki Frensis Skott Key körpüsü çərşənbə axşamı səhər saatlarında yük gəmisi tərəfindən vurulduqdan sonra çöküb.
Baltimor limanını tərk edən və Şri-Lankaya təxminən bir aylıq səyahətinin başlanğıcında olan Sinqapur bayraqlı Dali adlı gəmi 4679 konteyner daşıyırdı.
Bildirilir ki, ilkin araşdırma qəzanın baş verdiyini, qəzanın “elektrik kəsilməsi” səbəbindən baş verdiyini və gəmidəki elektron avadanlıqların sıradan çıxdığını göstərir. Merilend ştatının qubernatoru Wes Moore, Dalinin körpüyə dəyməzdən qısa müddət əvvəl hərəkət qabiliyyətini itirdiyini açıqladı. Federal səlahiyyətlilər terrorizm və ya qəsdən təxribat əlaməti olmadığını vurğuladılar.
Milli Nəqliyyat Təhlükəsizliyi Şurası hadisə yerinə müstəntiqlər göndərdi və meri Brandon Scot fövqəladə vəziyyət elan etdi. ABŞ prezidenti Bayden xalqa müraciətində körpünün yenidən qurulması və Baltimor limanının yenidən açılması üçün bütün lazımi resursların tez bir zamanda ayrılacağını bildirib.
Təxminən 300 metr uzunluğunda və göydələn böyüklüyündə olan yük gəmisi gündə 30 mindən çox avtomobilin keçdiyi körpüyə təhlükəli şəkildə yaxınlaşarkən, gəmi heyəti fəlakətin qarşısını almaq ümidi ilə təcili “təhlükə çağırışı” verib.
Merilend ştatının qubernatoru Murun açıqlamasına görə, ilk müdaxilə edənlər hərəkətə keçərək, 95.000 qros tonluq gəminin körpünün dayağına dəyməsinə az qalmış dörd zolaqlı Francis Scott Key Körpüsündə hərəkəti dayandıraraq daha böyük fəlakətin qarşısını alıblar.
Zəng sayəsində məmurların körpünü hər iki tərəfdən nəqliyyat vasitələrinin hərəkətinə bağladıqlarını və daha çox can itkisinin qarşısını aldıqlarını ifadə edən Mur, "Maşınların körpüdən keçməsinə mane olan bu insanlar sözün əsl mənasında qəhrəmandırlar, bir çox insanın həyatını xilas etdilər. gecə."
Görüntülərdə enerji itkisi səbəbindən işıqları yanıb-sönən yük gəmisinin Francis Scott Key körpüsünün dayağına çırpıldığı və bütün körpünün saniyələr ərzində suya qərq olduğu görünür.
Təxminən 2,5 km uzunluğunda olan körpünün böyük bir hissəsi dağılıb və körpünün üzərindəki çalaları təmir edən ən azı səkkiz inşaat işçisi Patapsko çayının sularında basdırılıb. İki nəfəri xilas etmək mümkün olub, onlardan biri ağır yaralanıb. Səlahiyyətlilər axtarış səylərinin çərşənbə axşamı gecə dayandırıldığını açıqladı. Zabitlər axtarışları bu gün səhər saat 6-da (yerli vaxtla) davam etdirməyi planlaşdırır.
Baltimor limanı yük tonajına görə ABŞ-ın ən böyük limanlarından biridir. Dağılma limanda daşımaları dayandırdı və Vaşinqton və Nyu-York arasındakı sıx dəhlizdə əsas arteriya olan Baltimor kəmərinin əhəmiyyətli hissəsini bağladı.
Frensis Skott Key Körpüsü 1970-ci illərdə inşa edilərkən mühəndislik möcüzəsi kimi təsvir edilmişdir. ABŞ İnşaat Mühəndisləri Cəmiyyəti körpünü ölkənin ən böyük truss körpülərindən biri kimi təsvir etdi.
İngilis konstruktiv mühəndis və körpü dizayneri Yan Firth körpünün gəmilərin indiki qədər böyük olmadığı və nəqliyyat axınının sıx olmadığı bir dövrdə tikildiyini xatırladıb. Bu günlərdə strukturların daha yaxşı qoruyucu tədbirlərlə dizayn edildiyini ifadə edən Firth, belə böyük və sürətli bir gəmi tərəfindən vurulsa, yeni bir körpünün belə 'eyni şəkildə çökəcəyini' qeyd etdi.
Pensilvaniyadakı Lehigh Universitetinin körpü mühəndisliyi və risk professoru və Beynəlxalq Körpülərin Təmiri və Təhlükəsizliyi Assosiasiyasının prezidenti Dan Franqopol deyib ki, fəlakətli dağıntı təəccüblü deyil: “Əgər estakada olduğu kimi dağılıbsa, körpünün uçması qaçılmazdır. Yükü yenidən bölüşdürmək mümkün deyil".
Aysun / Demedia.az