Təyyarə bildeti alarkən nələrə diqqət etməliyik?



 21:03 02.04.2024     708

İllik məzuniyyətimizi səbirsizliklə gözləyən və aylar öncədən tətil arzulayanlar üçün çətin bir guşə var: Uçuş bileti almaq.

Demedia.az xəbər verir ki, internet çoxumuzun tətil planlaşdırarkən ağlımıza gələn sualdır: "Ucuz aviabileti necə ala bilərəm?" O, heç vaxt suala cavab verməyən məsləhətlər və fəndlərlə doludur. Ən çox yayılmış “hiylə” ucuz uçuş biletləri axtararkən gizli rejimdən istifadə etməkdir ki, bu da əslində bütöv bir mifdir.

Going CEO Scott Keyes Gizmodo-ya verdiyi müsahibədə "Mən bu mifin ölənə qədər inanılacağı ilə razılaşdım" dedi. Onun şirkəti 2013-cü ildən bəri hər gün ucuz aviabiletlər axtarır, ona görə də onun bu hiylənin işləyib-işləmədiyini bildiyini təxmin edirik.

Bu mif kukilərdən, şirkətlərin onlayn etdiyiniz hər şeyi izləmək üçün istifadə etdiyi alətdən qaynaqlanır. İnsanlar hesab edir ki, aviaşirkətlər uçuşu axtardığınız zaman izləmək üçün kukilərdən istifadə edir və həqiqətən müəyyən bir uçuş istədiyinizi anlayanda aviaşirkət qiyməti qaldırır. Əslində bu, aviabiletlərin qiymətlərinin necə olması ilə bağlı ciddi yanlış fikirdir.

Keyes deyir ki, kukilərin başqa yerlərdə necə istifadə edildiyinə baxmaq vacibdir. Məsələn, cins şalvarları götürün. Google-da 'Levi's' yazsanız, bəzi reklamlar və ya hətta bəzi endirimlər görə bilərsiniz. Amma Levi's sizin üçün cins şalvarların qiymətini mütləq artırmayacaq. Uçuşlarda olduğu kimi cins şalvarlarda da hər şey marağınızı pula çevirməkdən ibarətdir.

Bəli, nə düşündüyünüzü təxmin edirik: Cins şalvar və təyyarə biletləri iki fərqli şeydir və siz tamamilə haqlısınız. Təyyarə bileti almaq lazımdır, amma yeni cins şalvar lazım deyil. Həmçinin, bəzi hava yolları insanları oğurlamaqla bağlı möhkəm təcrübəyə malikdir. Bəs bu şirkətlərin öz aralarında gizli razılaşması varsa və qiymətləri qaldırmaq üçün kukilərdən istifadə edirsə? Yaxşı, indi yavaş-yavaş sui-qəsd nəzəriyyəçisini bir kənara qoyub ekspertlərə qulaq asaq...

Berkeley, Yale və Çikaqo Universitetinin iqtisadçıları bu yaxınlarda adı açıqlanmayan böyük ABŞ aviaşirkətinin qiymət alqoritmlərini araşdırdılar. Tədqiqat müəyyən etdi ki, istənilən uçuş üçün ümumi sifarişlər qiymətə təsir edəcək, lakin şəxsi marağın heç bir təsiri yoxdur. Bundan əlavə, araşdırma digər aviaşirkətlərin bilet qiymətlərinin qiymət alqoritmlərinə təsir etmədiyini ortaya qoydu. Tədqiqat qrupunun Yale iqtisadçılarından biri Kevin Williams deyir: "Sizin axtarış davranışınız demək olar ki, heç bir şeyə təsir etmir".

Consumer Reports 2016-cı ildə bu mifi araşdırdı və şəxsi və normal brauzerlərdə 372 uçuş axtardı. İnkoqnito rejimi uçuşu təqribən 7 faiz ucuz, digər 5 faiz daha baha tapdı. Zamanın 88 faizində uçuş qiyməti tam olaraq eyni idi (peçenyelərdən asılı olmayaraq). Mütəxəssislərin fikrincə, kukilərin uçuşları bahalaşdırdığına dair qəti sübut yoxdur. Bəzi hallarda bu kukilər hətta sizə endirimlər də təklif edə bilər.

Beləliklə, əfsanənin mənşəyi nədir?
Uzun müddət əvvəl aviabilet bron etmək çox sadə idi. Səyahət agentinə gedərdiniz, uçuş bileti istəsəniz, onlar da müəyyən bir ödəniş olan kitabçaya baxardılar. Sonra hava yolu şirkətinə zəng edərdilər ki, onun mövcud olduğundan və işiniz bitdi. Hər şey yaxşı idi, amma uçuşlar ümumiyyətlə çox baha idi.

Həqiqət budur ki, uçuş biletlərinin qiymətləri brauzerinizin tarixçəsindən asılı olmayaraq tez-tez dəyişir. Foto: Getty Images
2000-ci illərin əvvəllərində Expedia və Kayak kimi bir sıra uçuş sifariş saytları açıldı və bu sənayeni inanılmaz dərəcədə mürəkkəb etdi. Uçuş bileti üçün artıq vahid qiymət yox idi, bizim onlarla variantımız var idi.

Bu günə gəlincə; Aviaşirkətlər tələbatdan və bir sıra digər amillərdən asılı olaraq gün ərzində uçuş qiymətlərini dəyişən dinamik qiymətlər qoyurlar. Bu, daim dəyişən bilet qiymətlərini gözlənilməz edir. "Düşünürəm ki, bu mif daha çox aviabiletlərin qeyri-adi dəyişkən təbiəti ilə bağlıdır" dedi Keyes. "Bu şərtlərdəki dalğalanmanın sizə görə olduğuna inanmaq asandır (bir növ Truman Show məntiqi ilə)" deyir.

Məşhur inancın əksinə olaraq, aviaşirkətlər təkcə bir nəfərin biletindən maksimum qazanc əldə etməyə diqqət yetirmirlər. Lüks salonların və tez-tez uçanların üstünlüklərindən göründüyü kimi, sadiq müştərilər uzunmüddətli perspektivdə aviaşirkətlər üçün son dərəcə vacibdir. İqtisadçılar müəyyən ediblər ki, bu mülahizələr qiymət alqoritmlərinə də daxildir. Uçuş biletinin qiymətlərinə təsir edən bir çox amil var və axtarış vərdişləriniz bunlardan biri deyil.

Aysun / Demedia.az