Məşhur şirkətin 1 aprel zarafatı izlənmə rekordu qırdı



 19:00 03.04.2024     465

YouTube rekordlarını qırmağa gəldikdə, MrBeast yəqin ki, ağlınıza gələn ilk addır.

Demedia.az xəbər verir ki, axı o, platformada ən çox abunəçisi olan məzmun istehsalçısıdır. MrBeast bir dəfə 24 saat ərzində ən çox baxılan video rekordunu da saxlamışdı. Onun 2023-cü ilin avqustunda yüklədiyi video bir gündə 60 milyon baxış toplayıb.

MrBeast-in 24 saatlıq baxış rekordu keçən dekabr ayında çox gözlənilən Grand Theft Auto VI treyleri ilə tez bir zamanda qırıldı. GTA 6 treyleri MrBeast-dən 74 milyon baxışla rekord qırdı.

Lakin bu rekordu yeni sahibindən almaq asan olmayacaq.

Bazar ertəsi, aprelin 1-də məşhur mesajlaşma, səsli zəng platforması Discord "Loot Boxes" funksiyasını elan etdi. Xüsusiyyət böyük diqqəti cəlb etsə də, Discord bu barədə əslində ciddi deyildi, sadəcə olaraq istifadəçiləri üçün bir aprel zarafatı idi. Discord-un "Loot Boxes" funksiyası artıq platformadan silinib.

Amma nədənsə Discord-un 18 saniyəlik Loot Boxes videosu, 1 aprel zarafatı 24 saat ərzində 1 milyarddan çox baxış toplayıb.

Bəli, səhv yazmamışıq, məqalə ilə bir milyard baxış.

Video o qədər çox baxış toplayıb ki, 16-cı saatda 628 milyon baxışda ilişib qalıb. Çünki YouTube baxış sayına çatmaqda çətinlik çəkirdi. 24 saat bitdikdə və 1,4 milyard rəqəmi görünəndə yenilənənə qədər.

Beləliklə, Discord 24 saatlıq izlənmə rekordunu təxminən 1,3 milyarda qaldırdı.

Bəs bu necə oldu?
Bəs Discord bu inanılmaz rəqəmə necə çatdı?
Şirkət sosial mediada məsələ ilə bağlı çox utancaq olub, X-də “ops” mesajı yayımlayıb. Discord yazıya şərh yazan bəzi istifadəçilərə də hazırcavab cavablar verib.

Proqram tərtibatçısı Marvin Witt baş verənlərlə bağlı inandırıcı izahat paylaşdı. Bir sözlə, Discord bilərəkdən və ya təsadüfən "işləyən YouTube baxış botu" yaratmış ola bilər.
Sonra nə baş verdi
Discord bir xüsusiyyəti buraxdıqda, adətən bunu istifadəçilərə masaüstünün və veb tətbiqinin sağ alt küncündə pop-up şəklində elan edir.

Şirkət aprel zarafatı "Loot Box" xüsusiyyəti üçün də eyni şeyi etdi. Witt elanın skrinşotunu paylaşıb. Biz, Mashable-da, bazar ertəsi sözügedən pop-up elan qutusunu gördük.
Witt-in sözlərinə görə, video da iframe-də bu elana daxil edilib.

Açılan pəncərədə "Qanimət qutuları gəldi!

Bununla belə, siçan açılan mesajın üzərinə keçməyincə YouTube videoları oxuna bilməz. Siçanla onun üzərinə gətirdiyiniz zaman video, tosterdən çıxan çörək kimi, açılan mesajdan “çıxır”.

Aysun / Demedia.az