Toyuna saatlar qalmış tərk edildi və dahi oldu...
Edvard Lidskalnin həyatını dəyişəcək ayrılığı yaşayanda və həyatını yenidən dəyişdirəcək sənət əsərini quranda cəmi 31 yaşında idi.
Demedia.az xəbər verir ki, Leedskalninin Latviyada anadan olan nişanlısı Aqnes Suffs ilə hər şey yaxşı idi, toya cəmi bir gün qalmışdı. Lakin gənc qadın birdən heç nə olmadan getmək istədiyini deyib və ondan ayrılıb. Lidskalnin indi ürəyi qırılan adam idi və onun yaralarını sağaltmaq üçün nəsə lazım idi. Bu gün bütün dünya onların sağalmaq üçün etdiklərinə heyrandır.
Nişanlısı toydan bir gün əvvəl onu tərk etdikdən sonra Lidskalnin əvvəlcə Kanadaya, sonra ABŞ-ın Kaliforniya ştatına, nəhayət Texasa köçüb. O, vərəm xəstəliyinə tutulduqda, sağalmaq üçün Floridanın isti iqliminə köçmək qərarına gəldi və orada itirilmiş sevgisinə abidə tikməyə başladı. Xəyal qırıqlığından sonra içinə dönüb fikirlərinin köləsi olmaq əvəzinə, tamamilə tək qala biləcəyi, ancaq bir şey istehsal edərək sağalacağı bir seçim tapdı. O, mərcan qayalarından istifadə edərək öz heykəlini hazırlayacaqdı, lakin onun hesablamalarına görə, 1000 tonluq qayadan (oolit əhəngdaşı) istifadə etməli idi. Ən xırda təfərrüatına qədər dizayn etdi və işə başladı.
Beynindəki ideya sadəcə nəsə qurmaq deyildi. Onu qəsr adlandırdığına fikir vermə, mərcan qayalarından ibarət böyük bir sirli park idi. Qalanın girişində ilk baxışdan açılması qeyri-mümkün görünən, lakin barmaq ucu ilə belə itələməklə açılan sadə sistemə malik nəhəng qayalardan hazırlanmış 9 tonluq qapı var idi. İçəri girənlər karxanaya bənzəyən aypara formalı quruluşu, həmişə şimal ulduz qütbünü göstərən qütb teleskopunu və Sevgililər Günü üçün hazırlanmış süfrə dəstini görə bildilər. Ən təəccüblü və sirlisi isə bütün daşların heç bir bağlayıcı material olmadan dayanması idi. Başqa sözlə, bu qalada hər şeyi ayaqda saxlayan daşların çəkisi və çox dəqiq yerləşdirilməsi idi.
Bütün sahə Edvard Lidskalninin illərlə işlədiyi əsərləri ilə dolu idi. O, 30 il tək işləyib və işlədiyi müddətdə heç kimin ona baxmasına icazə verməyib. Sual beynində idi: “O, heç bir kömək olmadan və heç bir iş maşınından istifadə etmədən təkbaşına tonlarla yükü necə qaldırıb, mənalı bir bütövlük yarada bilərdi?”
Bu işi tamamlamaq üçün 1923-cü ildən 1951-ci ilə qədər olan Leedskalnin müxtəlif nəzəriyyələrin diqqət mərkəzində olmuşdur. Çünki Mərcan qəsrini görən hər kəs onun tək bir adam, hətta daha çox insan tərəfindən tikilə biləcəyinə inanmırdı. Buna görə də bəziləri onun yadplanetlilərdən kömək aldığını düşünürdülər. Bəziləri elə bilirdilər ki, o, bir müsahibəsində zarafatla “Mən Misir Piramidalarının sirrini bilirəm” dediyi üçün çəki və rıçaq qanunlarını mənimsəyib. Bəzi insanlar Mərcan qəsrinin artıq mövcud olduğunu deyir və onun qədim Misir piramidası olduğunu iddia edirdilər. Çox kiçik bir azlıq gənci uğuru münasibətilə təbrik etdi və Mərcan qəsrinin məşhur Stounhencin ABŞ versiyası olduğunu söylədi.
Onun arzusunda olduğu və səliqə ilə dizayn etdiyi binanı bitirmək böyük uğur idi. Mərcan qalasının tikintisini bitirdikdən sonra Leedskalnin xəstələndi, hətta qalanın qapısına 'xəstəxanaya gedir' yazısını da vurdu və 3 gün sonra yuxuda öldü. O, heç vaxt evlənməyib və övladı olmayıb.
1900-cü illərin əvvəllərində nişanlısını toya bir gün qalmış tərk edən gənc qadının o zaman cəmi 16 yaşı var idi. 'Şirin on altı' dediyi nişanlısının ayrılması onu illər ərzində böyük məyusluqla tərk etsə də, yoxluğunu heç bir şəkildə kompensasiya etməyə çalışmadı. Mərcan qəsrini ziyarət edən və onun hekayəsini eşidən 80-ci illərin rokçusu Billy İdol Agnes Suffsa həsr olunmuş 'Sweet Sixteen' adlı mahnı da bəstələyib.
Aysun / Demedia.az