Süni intelleklə yeni axtarış üsulları
Axtarış Yaradıcı Təcrübə (SGE) kimi tanınan bu xüsusiyyət, axtarış nəticəsinin yuxarı hissəsində süni intellekt tərəfindən yaradılmış xülasələri təqdim etməklə milyardlarla insanın “Google” təcrübəsini dəyişəcək.
Demedia.az xəbər verir ki, bu AI Xülasələri texnologiya nəhənginin I/O 2024 tədbirində elan edilmiş axtarış üçün ən böyük yeniliklərdən biridir. Onun məqsədi yeni avtomobilin axtarışı prosesini sadələşdirməkdir. Beləliklə, Google birbaşa axtarış nəticələrində süni intellektlə yaradılmış görünüş təqdim edəcək və mürəkkəb sorğulara daha əhatəli cavablar verə biləcək.
Önümüzdəki həftələrdə Google Axtarışa gəlməsi gözlənilən digər mühüm funksiyalar bunlardır:
Google video əsaslı axtarış funksiyalarını daxil etmək üçün Google Lens funksiyasını genişləndirdi. Bu o deməkdir ki, bundan sonra istifadəçilər videolar çəkərək daha dinamik və interaktiv sorğu prosesinə başlaya biləcəklər. Bu xüsusiyyət rəqəmsal dünya ilə qarşılıqlı əlaqə üçün daha praktik və çevik axtarış alətlərinə artan tələbi ödəyir.
Onun istifadəsi çox sadədir: Video çəkin, süni intellektdən kömək alın! Məsələn, ikinci əl mağazasından dönər masası aldınız, amma birdən onun işləmədiyini başa düşdün. Video ilə axtarış sizi düzgün açar sözləri tapmaq problemindən xilas edəcək. Axtarış nəticəsində siz problemi həll etmək üçün addımlar və resursları olan AI xülasəsi alacaqsınız.
Google-un yeni planlaşdırma aləti tək sorğu ilə fərdiləşdirilmiş marşrut və yemək planı yaratmağı çox asanlaşdırır. Əkizlər tərəfindən dəstəklənən bu alət istifadəçi üstünlükləri və əvvəlki qarşılıqlı əlaqələr əsasında fərdiləşdirilmiş tövsiyələr (səyahət və ya gündəlik yeməklər kimi) yaratmaqla planlaşdırma prosesini xeyli asanlaşdırır.
Məsələn, "Qrup üçün asan hazırlanan 3 günlük yemək planı yaradın" yazdığınız zaman internetdə çoxlu reseptlər əldə edə biləcəksiniz. Siz nahar yeməyini vegetarian yeməyi ilə dəyişmək kimi sizə lazım olan hər hansı bir yer tələb edə biləcəksiniz.
Digər bir xüsusiyyət, sorğunun kontekstinə uyğun olaraq axtarış nəticələrinin AI ilə yenidən qurulmasıdır. Məsələn, başqa şəhərdə restoran axtararkən, Google indi tarix gecələri və ya işgüzar görüşlər kimi ssenarilərə uyğunlaşmaq üçün nəticələri kateqoriyalara ayırır. Bu xüsusi yanaşma istifadəçinin əlaqəsiz məlumatların aradan qaldırılmasında səylərini minimuma endirməklə axtarış təcrübəsini daha səmərəli və istifadəçi dostu edir.
Aysun / Demedia.az