"Facebook"un yeni nəsli cəlb etmək planı...
Bir müddət yalnız universitet tələbələrinin “edu.tr” uzantılı bir e-poçt ünvanı ilə qeydiyyatdan keçə bildiyi Facebook, indi yeni nəsil tərəfindən “yaşlı insanların əyləndiyi” bir platforma olaraq xarakterizə edilir.
Demedia.az xəbər verir ki, digər sosial platformalar gənc nəslin ehtiyaclarına cavab verə bilsə də, Facebook insanların süni intellektlə yaradılan görüntüləri reallıqdan ayıra bilmədiyi bir məkana çevrilib. İş o yerə çatıb ki, hazırda gənclər arasında “Boomerbook” adlanan platforma bu tendensiyanın əksinə çevrilmək istəyir.
Mayın 31-də Nyu Yorkda keçirilən tədbirdə Facebook rəhbərləri platformanın “növbəti 20 ili” üçün strategiyalarını açıqlayıblar. Deyə bilərik ki, strategiya əsasən gənc istifadəçilərə təsir etməkdən və hər yerdə süni intellektdən istifadə etməkdən ibarətdir. Prezident Tom Alison tamaşaçılara bildirib ki, platforma hələ də hamı üçündür, lakin onlar Z nəslinə doğru işləmək lazımdır.
Alison onların araşdırmalarını belə yekunlaşdırır: “Biz Z nəslinin həyatlarında böyük dəyişikliklərin yaşandığı bir dövrdəyik: köçmək, kollecə getmək, ilk işlərinə başlamaq, ilk evlərinə köçmək, romantik bir tərəfdaşa sahib olmaq... Yeni maraqları kəşf etmək və real insanları və onları paylaşan ekspertləri tapmaq istəyirlər və Facebook burada işə düşür." Növbəti 40 dəqiqə ərzində Facebook rəhbərləri şəkillərinizin fonunu dəyişməkdən tutmuş yazılar yazmağa kömək etməyə qədər yaradıcılar üçün yeni pul qazanma funksiyalarını nümayiş etdirdilər.
Tədbir açıq şəkildə Facebook-un daha əhəmiyyətli bir şəxsiyyət böhranından əziyyət çəkə biləcəyini söylədi. Mövzu İnstaqrama bənzəyirdi: ziyarətçilər görmə lövhələri yaratdılar, xüsusi hava fırçalı çantalar aldılar və ən azı dörd seçilmiş foto yuvasında selfi çəkdirdilər. Platformanın ikinci əl platforması olan Facebook Marketplace də böyük diqqət mərkəzində idi. İşçilər qeyd etdilər ki, Marketplace-ə ABŞ və Kanadada 18-29 yaş arası Facebook-un gündəlik 40 milyon gündəlik aktiv istifadəçisinin 10 milyondan çoxu hər gün ziyarət edir və tədbirin bəzi mebel və dekorasiyaları alətdən istifadə etməklə əldə edilib.
Bundan əlavə, xüsusilə videolar üçün tövsiyə alqoritmləri də izah edildi. Strategiyaları çərçivəsində Facebook həmçinin 2026-cı ilə qədər "dünyanın ən yaxşı tövsiyə texnologiyasına sahib olmaq" məqsədini və istifadəçi axınlarına daha çox video təqdim edəcək video tövsiyə alqoritmindəki yeniləmələri "daha səmərəli" izah etdi.
Bu hissədən sonra süni intellektlə bağlı hissəyə keçdik. Facebook-un Məhsullar üzrə vitse-prezidenti Deyn Qlazqo səhnəyə çıxaraq Facebook-un AI inteqrasiyasını “əyləncəli, cəlbedici və faydalı” kimi təsvir etdi. Təbii ki, Meta AI-nin Facebook istifadəçilərinin məzmunundan istifadə edərək özünü öyrətməkdən danışdığını deyə bilmərik. Və hətta ABŞ istifadəçilərinin heç bir icazəsinə ehtiyac duymadan.
Qlazqo epizodu "bəzi gənclərlə söhbət" hissəsi ilə davam etdi. Qəribə ab-hava yaradan bu epizodda Qlazqo gənclərə "Necəsiniz, əziz uşaqlar?" Ona "işləri normallaşdırmır" deyə müraciət etmək.
Aysun / Demedia.az