Saqqallı pilotları niyə nadir hallarda görürük?



 23:38 20.06.2024     771

Turbulentliyin artmasına nəyin səbəb olduğunu və ya təyyarədə ən təhlükəsiz oturacaq yerinin nə olduğunu maraqlandırdığınız kimi, niyə bu qədər az pilotun saqqallı olması ilə maraqlana bilərsiniz.

Demedia.az xəbər verir ki, bəzi böyük hava yolları saqqallarla bağlı çox sərt siyasətlərə malikdir. Məsələn, American Airlines pilotlardan vəzifəyə başlamazdan əvvəl saqqallarını qırxmağı tələb edir. American Airlines sözçüsü bu məsələ ilə bağlı açıqlamasında bunları deyir:

Biz saqqallı pilotların xidmətdə olmasına icazə vermirik. Bu, tamamilə təhlükəsizliyə yönəlib. Və təhlükəsizlik aviasiya sənayesində ən vacib şeylərdən biridir.

Şirkət hətta təyyarədə ehtiyat qatlanan oturacaqlarda əyləşən vəzifədən kənar ekipaj üzvlərinə saqqal saxlamağa icazə verməyəcək qədər irəliləyir. Bəzi hava yolları səliqəli şəkildə kəsildiyi müddətcə keçilərə icazə verir. Delta Airlines pilotları qulağın ortasından kənara çıxmadıqları müddətcə yanaqları böyüdə, ağız küncündən keçmədikcə bığları böyüdə bilərlər.

Bəs niyə? Bu, 1987-ci ildə maskalar və saqqallara dair təhlükəsizlik yoxlaması nəticəsində alınan təhlükəsizlik tədbiridir. Saqqalın oksigen maskasının effektivliyini azalda biləcəyinə dair bir hesabatdan sonra araşdırmalar bunun tam olaraq belə olduğunu göstərir.

Saqqal ilə təmasda olan maska ​​kənarlardan oksigen sızdırır
Araşdırmalardan birində “Saqqalın performansa təsirini müəyyən etmək üçün üç fərqli oksigen maskası sınaqdan keçirildi. "Tapıntılar göstərir ki, üz tüklərinin olması səbəbindən performansda azalma var".

Getty Images
Başqa bir araşdırmada saqqallı insanların oksigen maskalarından istifadə etdikləri zaman sızma nisbətlərinin yüzdə 16 ilə 67 arasında olduğu ifadə edilir. Bu təhlükəsizlik narahatlığı ekipaj üzvlərinin tənəffüs sürətini artıran və hipoksiya riskini artıran fiziki fəaliyyəti ilə daha da güclənir. (Hipoksiya bədən kifayət qədər oksigen ala bilmədikdə baş verən fizioloji problemlər kimi müəyyən edə bilərik.)

ABŞ Federal Aviasiya Administrasiyasının (FAA) hesabatına görə, saqqalların səbəb olduğu hava sızması kifayət qədər oksigenin tənəffüs sisteminə çatmasının qarşısını ala bilər. Saqqallı sərnişinlər təzyiq itkisindən sonra oksigen qəbulunda müxtəlif səviyyələrdə çatışmazlıqlar yaşaya bilərlər.

Təyyarə idarə etmək kimi mürəkkəb vəzifələri yerinə yetirən sərnişinlər yalnız filmlərdə gördüyümüz bir şeydir. Bəli, aviaşirkətlər sərnişinlərə saqqal uzatmağa icazə vermir. Lakin çox uzun və gür saqqal səbəbindən hava axınının azalması fövqəladə vəziyyətdə sərnişin üçün də problem yarada bilər. Bu mərhələdə təlimatlara uyğun olaraq maska ​​taxmaq və adi təcili eniş prosedurlarına riayət etmək böyük əhəmiyyət kəsb edir.

Aysun / Demedia.az