Batareya bitdi, 20 aylıq uşaq Teslada qapalı qaldı!
20 aylıq bir qız batareyası bitmiş Tesla Model Y-nin içərisinə kilidlənmişdi. Və Arizona isti dalğası altındadır.
Demedia.az xəbər verir ki, yerli xəbər kanalı AZFamily xəbər verir ki, balaca qızcığazın nənəsi maşına girməyə yol tapa bilməyəndə dəhşətə gəlib.
Nəvəsini Feniks Zooparkına aparan nənə Renee Sançez hadisəni belə izah etdi: “Nəvəmi içəri qoyduqdan sonra qapını bağladım və ön oturacağa oturmaq üçün avtomobilin ətrafında gəzdim, amma maşınım cavab vermirdi. İçəri girə bilmədim. Telefonumun açarı eyni şəkildə açılmadı.
Sançes 911-ə zəng etdi və Scottsdale Yanğın İdarəsi dərhal cavab verdi. Sançes deyir ki, hadisə yerinə gələn yanğınsöndürənlər nəqliyyat vasitəsini görəndə “Bu Tesladır, onlara girə bilmərik” deyərək, “Maşını ikiyə bölməyiniz mənə belə cavab vermir” cavabını verib. iki, nə qədər ki, nəvəmi çölə çıxardın”.
Bununla belə, avtomobili iki yerə bölmək lazım deyildi. Balaca qızcığaz yanğınsöndürənlər tərəfindən balta ilə avtomobilin şüşəsini sındıraraq xilas edilib.
Bu hadisə xoşbəxt sonluqla bitsə də, təhlükəsizliklə bağlı narahatlıq doğurur. Ümumiyyətlə, Tesla istifadəçiləri avtomobilin elektrik sistemini gücləndirən 12 voltluq batareyaların enerjisi azaldıqda xəbərdarlıq alırlar. Bununla belə, Sançes belə bir xəbərdarlıq görmədiyini və nəqliyyat vasitəsini yoxlayan Tesla əməkdaşının bunu təsdiqlədiyini bildirir və əlavə edir: "Akumulyator bitəndə sadəcə orada qalırsan".
Avtomobilin sürücü tərəfində sərnişinləri buraxmaq üçün istifadə edilə bilən əllə idarə olunan qapı kilidi var, lakin avtomobildə sıxışan kiçik qızın körpə olduğunu nəzərə alsaq, bu, artıq seçim deyil.
Tesla modellərində qapalı qalan insanlarla bağlı xəbərlərin sayı artsa da, elektrik avtomobil istehsalçısı bu sistemi yenidən dizayn etməkdən çəkindiyi və ya sürücülərinə kilidin əl ilə açılma mexanizmi ilə bağlı müvafiq təlim keçmədiyi üçün tənqid olunur.
Keçən il isti dalğası zamanı Tesla-da qapalı qalan Rik Meqqison deyir: “Əgər onun harada olduğunu bilmirsinizsə, bu, çətindir”.
Fortune-un məlumatına görə, Sançes və nənəsinin yaşadığı hadisə davam edən müzakirələrin sonuncusudur. Yanğınsöndürmə idarəsinin işi Tesla-nın fövqəladə hallara cavab təlimatlarına əməl etməkdir, yoxsa Tesla Avtomobil Təhlükəsizliyi Mərkəzinin icraçı direktoru Maykl Bruks kimi “düzgün fövqəladə ehtiyat tədbirləri olmadan elektron qapı kilidlərini seçməkdə və baxış funksiyasına üstünlük verməkdə” günahlandırılır. Fortune izah etdi?
Nə olursa olsun, son hadisədə əllə açılan qapı kilidi həll ola bilmədi.
Brooks belə nəticəyə gəlir: "Bu nəqliyyat vasitələrinin necə qurulacağına dair federal standart müəyyən edilmədikcə, Tesla nadir hallarda təhlükəsiz marşrutu seçir. Onlar ümumiyyətlə nümayiş üçün gedirlər, təhlükəsizlik əsas fikirdir".
Aysun / Demedia.az