Yoxa çıxan Malayziya təyyarəsi ilə bağlı YENİ FAKTLAR - Araşdırma



 14:32 28.09.2022     1066

Tarix izaholunmaz itkilərlə doludur. Bu itkilərdən biri də Malayziya Hava Yollarının MH370 reysidir. Təyyarənin nə üçün yoxa çıxdığı bilinməsə də, ondan sonra minlərlə sui-qəsd nəzəriyyəsi ortaya atıldı. 

Təyyarənin yoxa çıxması ilə bağlı həqiqət nədir? 

Aviasiya tarixindəki ən müəmmalı hadisələrdən biri MH370 reysinin yoxa çıxmasıdır. Bəs Malayziya Hava Yollarına məxsus bu təyyarəyə nə oldu?
MH370 reysi 8 mart 2014-cü ildə Kuala Lumpurdan Pekinə uçdu. Boeing 777 təyyarəsində iki pilot, 10 stüardessa və 227 sərnişin olub. Cənubi Çin dənizi üzərindən şimala doğru davam edən təyyarə Malayziya hava məkanını tərk edərək Vyetnama girərkən radioda pilot Zaharie Əhməd Şahın son sözləri eşidildi: "Gecəniz xeyrə qalsın Malayziya üç yeddi sıfır..."

Normalda, təyyarə Vyetnamın hava məkanına daxil olduqda, bu barədə Vyetnam hava nəqliyyatı idarəsinə məlumat vermək tələb olunurdu. Bununla belə, heç bir zəng və ya bildiriş gəlmədi və MH370-dən bir daha xəbər alınmadı. Təyyarə yoxa çıxmazdan əvvəl problem və ya təhlükə olduğu barədə heç bir zəng gəlməmişdi. Sistemlər heç bir problem əlaməti göstərmədi. Aydın bir gecədə, yaxşı uçuş şəraitində, MH370 mülki və hərbi radar stansiyaları və peyk idarələri ilə sıx məskunlaşan ərazidə yoxa çıxdı.

MH370 yoxa çıxdıqdan sonra bir həftə ərzində səlahiyyətlilər Cənubi Çin dənizində dəniz və hava əməliyyatları ilə bir iz axtardılar. Daha sonra, martın 15-də Malayziyanın o zamankı baş naziri Nəcib Razak MH370 olduğu güman edilən təyyarənin Vyetnam hava məkanına daxil olduqdan sonra qəfil istiqamətini dəyişməsi ilə bağlı təəccüblü açıqlama verdi. O, həmçinin bunun təyyarələrdən birinin düşünülmüş hərəkəti ola biləcəyini iddia edib.

Təxminən üç il ərzində 150 ​​milyon dollara yaxın vəsait xərcləndi, lakin 24 ölkədən 100-dən çox gəmi və bir çox təyyarənin apardığı axtarışlar 19-cu əsrə aid bir neçə gəmi qəzasından başqa heç nə tapmadı. 2018-ci ildə Malayziya, Avstraliya, ABŞ, Çin, Böyük Britaniya, İndoneziya, Sinqapur və Fransadan olan ekspertlərin yazdığı hesabatla məsələ dəqiq bir nəticəyə gəlmədən və qurbanların ailələrini məyus etmədən bağlandı.
Malayziya təyyarəsinin yoxa çıxmasından sonra müxtəlif sui-qəsd nəzəriyyələri ortaya çıxdı. Bunlardan bəziləri olduqca zəif idi. İddiaya görə, MH370 qara dəlikdə itib və ya yadplanetlilər tərəfindən qaçırılıb. Daha inandırıcı görünən başqa bir nəzəriyyəyə görə, başqa bir 9/11 üslublu hücumda istifadə üçün ələ keçirildi. Təyyarədə oksigen çatışmazlığına səbəb olan yanğın və ya qəza da ehtimallardan biri kimi göstərilib.

MH370 yoxa çıxdıqda irəli sürülən digər bir nəzəriyyə isə pilotun özünü öldürməyə meylli olması və təyyarəni qəsdən dənizə vurması olub. Pilot Zaharie Əhməd Şahın evliliyinin çətin bir dövr keçirdiyi və evində simulyatorla hazırladığı Hind okeanının cənubunu əhatə edən uçuş planlarının olduğu iddia edilib. Lakin tədqiqatçılar bu nəticəyə gəldilər ki, bu, 16 illik nümunəvi rekorda malik olan Zaharie-nin təyyarəni qəsdən vurmasına sübut deyil və psixi sağlamlıq problemləri ilə bağlı heç bir dəlil tapmadılar.

Kuala Lumpurdan Pekinə uçan MH370 qısa müddətdə cənub-qərbə doğru istiqamətləndi və sonra Hind okeanına çevrildi. Bu arada, Malayziya hərbi radarı da endikdən sonra yüksəlməyə çalışan bir təyyarəni təsbit etdi. Daha sonra Inmarsat təyyarədən arabir siqnallar alırdı. Alimlər bu siqnallara əsasən hesablayıblar ki, MH370, ehtimal ki, yanacağı bitdiyi üçün cənuba uçmuş ola bilər. MH370-ə aid olduğu açıqlanan təyyarənin qalıqları hadisədən bir il sonra Afrikanın şərq sahilində tapıldıqda, təyyarənin Avstraliyanın qərb sahillərinə yaxın bir bölgəyə və hissələrinə düşmüş ola biləcəyi iddiası gündəmə gəldi. cərəyan köməyi ilə Afrika sahillərinə çatmış ola biləcəyi ön plana çıxdı. Təxmin edilən ərazidə aviasiya tarixinin ən bahalı axtarış əməliyyatına başlanılıb.

Müsahibədə Zaharie-nin dostları və qohumları pilot Zaharie-nin qarayaxma kampaniyasının hədəfində olduğunu və onun zərrə qədər də öldürmə niyyətinin olmadığını bildirirlər. Digər bir iddia isə dəlillərə məhəl qoyulmaması və ya diqqətdən kənarda qalmasıdır. Buna sübut olaraq, Cənubi Çin dənizinin üzən dağıntıları aşkar edə bilən qətnamə peyk şəkillərinin sonradan müəmmalı şəkildə əlçatmaz olduğu deyilir.
Üstəlik onu da qeyd edək ki, pilotla qüllə arasında uçuşun ilk 42 dəqiqəsindəki danışıqların yazısı heç vaxt xam formada yayımlanmayıb və ABŞ-ın Yaponiyadakı Yeddinci Donanmasının qeydləri ictimaiyyətlə paylaşılmayıb. adi təcrübənin əksinə olaraq bir ay ərzində.

Aysun / Demedia.az