22 nəfər topun arxasınca qaçır, bəs sizə nə olur? - Elm AÇIQLADI
İdman həvəskarları xüsusilə Dünya Kubokunda hansı komandaya azarkeşlik etdiklərini göstərmək üçün formalardan və onların rənglərindən istifadə etməyi sevirlər. Amma bu təkcə geyimlə bağlı deyil.
Tədqiqatçılar deyirlər ki, azarkeşlərin özünə inamı və aidiyyəti onların komandasından da asılıdır. Azarkeşlərin komandalarının matç nəticələrinə birbaşa töhfəsi olmaya bilər, lakin onlar hər qələbə və məğlubiyyəti özlərininki kimi hiss edirlər.
Əgər onların komandası qalib gəlsə, azarkeşlər ertəsi gün işə və məktəbə komanda rəngləri geyinir və bütün günü 'biz' əvəzliyi ilə necə 'qazandıqları' ilə öyünürlər. Tədqiqatçılar bu davranışı “BIRGing” adlandırırlar: “əks olunan əzəmətdən həzz almaq”.
Ancaq eyni azarkeşlər komandalarını itirsələr, formalarını çıxarırlar və bu dəfə özlərini əlavə etmədən “onlar” əvəzliyinə keçərək komandanın yaxşı çıxış etməməsindən danışırlar. Bu davranış CORFing adlanır: "proqnozlaşdırılan uğursuzluğun rədd edilməsi".
Şimali Karolina Universitetində İdman İdarəetmə kafedrasının dosenti. Dr. Jonathan Jensen deyir ki, bu davranışlar "hamısı bir-birinə bağlıdır və hamısı özünə hörmətlə bağlıdır".
Komandanın qələbəsi və ya məğlubiyyəti azarkeşlərə necə təsir edir?
BIRGing və CORFing terminləri ilk dəfə 1976-cı ildə bir araşdırmada istifadə edilmişdir.
Demək olar ki, 40 il sonra Jensen və onun həmkarları bu işi təkrarlamaq üçün yola çıxdılar. Lazımi icazələri əldə etməklə; Yeddi universitetdə 200-dən çox tələbənin kollec futbol mövsümündə məktəbəqədər formada olub-olmaması gizli şəkildə izlənildi.
Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, əgər tələbənin futbol komandası bir oyunda qalib gəlsə, o şagirdin növbəti sinifdə komandanın formasını geyinmə ehtimalı iki dəfədən çox olacaq. Qələbə həm də ikidən çox komanda forması və ya məhsulu geyən tələbələrin şansını üç dəfədən çox artırdı. Bu BIRGing effektinin matçdan sonrakı günlərdə tədricən azaldığı görüldü.
Əksinə, komandanın məğlubiyyəti forma geyinmə ehtimalını yarıdan çox, iki və ya daha çox komanda forması və məhsulu geyinmə ehtimalını isə 70 faizdən çox azaldıb.
Jensen deyir ki, bu tapıntılar orijinal araşdırma ilə üst-üstə düşür: “İdman azarkeşləri həm qrup daxilində, həm də qrupdan kənarda hansı komandaya aid olduqlarını göstərmək üçün forma geyinməyi seçirlər və bunu özlərinə inamlarını artırmaq üçün edirlər”.
Qazanmaq və ya məğlub olmaq azarkeşlərin təkcə geyim tərzini deyil, həm də sevimli komandaları haqqında danışıq tərzini dəyişir.
Alabama Universitetinin İdman Kommunikasiyaları üzrə İcraçı Direktoru Endryu Billinqsin sözlərinə görə, “Bu, “bir qrupa daxil olmaq istəmək, həm də kənar qrupun bir hissəsi olmaq istəməmək” anlayışı kimi şərh edilə bilər”. Billings və həmkarları BIRGing və CORFing-i real vaxt rejimində təhlil etmək üçün araşdırma aparıblar. Tədqiqat qrupu 2018-ci il Dünya Kubokunda İngiltərə vs Xorvatiya və Kolumbiyadan 7000-dən çox coğrafi etiketli tvitləri təhlil etmək üçün maşın öyrənməsindən istifadə edib.
Tədqiqatçılar tapdılar ki, ingilis azarkeşlər İngiltərə lider və ya qalib olduğu zaman proqnozlaşdırılan qələbədən həzz almağa meyllidirlər, komandaları qol vuranda və ya qol vurduqda futbol komandası ilə əlaqəsini göstərmək üçün "biz", "biz" və "bizim" kimi əvəzliklərdən istifadə edirlər. saxlayır.
Bunun əksinə olaraq, İngiltərə geridə qaldıqda və ya məğlub olduqda, azarkeşlər "onlar" və "onların" kimi əvəzliklərdən istifadə etməyə üstünlük verdilər. Maraqlıdır ki, komandaları Xorvatiyaya uduzanda azarkeşlər hələ də BIRGing rejimində idilər, çox güman ki, yarımfinala çıxana qədər komandalarının dünya çempionatındakı uğurlarına sevinirlər.
Billinqs deyir: “Bu, əsasən idmanın necə özünü “qrupun bir hissəsi hiss etmək və ya onun üzvü olmaq” kanalına çevrilməsindən ibarətdir”.
Hətta fiziologiya da dəyişir
İdman matçlarının azarkeşlərin fiziologiyasına, eləcə də özünə inamına və aidiyyət hissinə təsir edə biləcəyinə dair bəzi ipuçları var.
Tədqiqatçılar matçdan əvvəl və sonra testosteron səviyyəsini ölçmək üçün 1994-cü ildə Braziliya və İtaliya arasında keçirilən Dünya Kuboku futbol matçını televiziyada izləyən 21 kişi azarkeşin tüpürcəklərini toplayıblar.
Braziliya penaltilər seriyasında qalib gəldikdən sonra azarkeşlərin testosteronu artıb, məğlub olan İtaliya komandasının tərəfdarları isə azalıb.
(Maraqlıdır ki, italyan azarkeşlər komandalarının məğlubiyyətinin ertəsi günü tüpürcək nümunələri verməyə daha az razı idilər; italyan azarkeşin oyundan sonrakı tüpürcəklərində qan tapıldı və nümunə istifadəyə yararsız idi.)
Ancaq onun dəstəklədiyi komanda qalib gəlirsə, xüsusən də qalib gələcəyi gözlənilmirsə, bu, azarkeşlərin BIRGING edəcəyi anlamına gəlmir. "Qələbə üçün sevinməyi gecikdirə bilərsiniz, çünki hər zaman növbəti matç var və gözlənilməz qalib kimi növbəti matç daha da çətin olacaq." Jensen deyir.
Aysun / Demedia.az